2777
2789
نه ایشالا خراب نمیکنمولی همه پسرا هم مث هم نیستن

من احدیو تو زندگیم راه نمی‌دادم

نمی‌دونم نفرین کی در حقم مستجاب شد ک افتادم تو این دام 

اما اکثرا روابط دوستام یا اشناهامو ک میدیدم راغب ب این جور دوستیا اصلا نمی‌شدم

تو هنوز فرصت داری چون احساساتت درگیر نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من احدیو تو زندگیم راه نمی‌دادمنمی‌دونم نفرین کی در حقم مستجاب شد ک افتادم تو این دام اما اکثرا رواب ...

اخه پسر خوبیه

منم دیگه بالغ شدم

نمیشه که تا ابد از عشق فرار کرد

البته من عاشق نیستم

داری به شک میندازیم🥲

خواهش میکنم تمومش کن

من معتقدم خیر سرم

ولی ب جایی رسیدم ک دنبال ی راهی بودم خودمو بدون درد خلاص کنم

وقتی احساساتت دخیل بشه منطقت از کار میوفته

همه دنیا بگن بده میگی خوبه

سنم کم نیس ک بگی بنا ب هیجاناتشه 

خواهش میکنم تمومش کنمن معتقدم خیر سرمولی ب جایی رسیدم ک دنبال ی راهی بودم خودمو بدون درد خلاص کنموقت ...

من اول با منطق وارد شدم

تاپیکامو بخون...فقط دنبال ایرادم...

الانم عاشق نشدم فقط دارم بررسیش میکمم

ولی ممنونم🥲ایند لازم داشتم  بشنوم چون دارم شل میشم

من اول با منطق وارد شدمتاپیکامو بخون...فقط دنبال ایرادم...الانم عاشق نشدم فقط دارم بررسیش میکممولی م ...

بهترینا نصیبت عزیز دلم

مراقب خودتو این حسو حالت باش

تو حقته عاشق بشی ولی بدون ترس یا ناراحتی

من الان نگرانم ب اون ضربه نزنمچون اون حسش بیشتره

جنس زن حساس تره

شاید نشون نده 

اما حالو هوایی ک ی دختر با اولین مرد زندگیش داره یجورایی وابسته این روابطش می‌کنه

چون تا حالا نچشیده واسش جذابه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792