2777
2789
عنوان

متاهل ها

| مشاهده متن کامل بحث + 191 بازدید | 22 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لیفم زدی؟

اره بابا 

صابون زدم بعدشم شامپو بدن قهوه باز بو میده

الان اسپری میزنم تا نیم ساعت خوبه ولی بعدش دوباره بو میده 

بنظرت چی بزنم بوشو بکشه؟؟؟؟؟

پیاز بمالم به بدنم؟🤣😐😐😐



اره بابا صابون زدم بعدشم شامپو بدن قهوه باز بو میدهالان اسپری میزنم تا نیم ساعت خوبه ولی بعدش دوباره ...

وای نه ببین میتونی بری یکم بیرون؟ بالکنی حیاطی چیزی شاید بوش با هوای تازه بره

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

وای نه ببین میتونی بری یکم بیرون؟ بالکنی حیاطی چیزی شاید بوش با هوای تازه بره

وای یعنی برم لخت بشم؟🤣خونه خودمون نیستم آخه 

وای توروخدا فکر کن ببین چیکار کنم🤣

وای یعنی برم لخت بشم؟🤣خونه خودمون نیستم آخه وای توروخدا فکر کن ببین چیکار کنم🤣

نننه وای😂😂😂همینجوری بری با لباس ببین یکم برو تو هوای آزاد وایسا بوش نرف ادکلن نزن اسانس یا عطر بزن اونم بوی تند 

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

نننه وای😂😂😂همینجوری بری با لباس ببین یکم برو تو هوای آزاد وایسا بوش نرف ادکلن نزن اسانس یا عطر بز ...

اسانس چیه ؟

بنظرت شکلات بمالم به بدنم بذارم بمونه چند دقیقه ؟😐🤣

میشه بیام پیوی کارت دارم

اسانس چیه ؟بنظرت شکلات بمالم به بدنم بذارم بمونه چند دقیقه ؟😐🤣میشه بیام پیوی کارت دارم

نننه اینکارا نکن آخه شکلات؟ اسانس عطر دیگه..اره 

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تیرگی دورچشم

eadi | 18 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز