2777
2789
عنوان

خیانتتتت

| مشاهده متن کامل بحث + 4813 بازدید | 448 پست
خداا نکه نیلووو 😂😂😂پس وخاطر ترخینه این همه دردسره نمی ارزه😂😂😂ولی بهش نمیاددد اینجوری باااشه نی ...

ایمرو روژ ترخینس، بویشه دالگد اراد بنیه بان 

تا مه  سرم له باد نیم😅

نوشته بود یکیشان قهرمان شنای کشوره، فیلمش در امده خودشو کشته، دختره هم با شوهرش رفتن ترکیه

با شوهرش رفته 😳چقدر بی غیرت فک کنم همدست بودن بخدا با شوهره

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایمرو روژ ترخینس، بویشه دالگد اراد بنیه بان تا مه سرم له باد نیم😅

عاولا ترخینه و روز واران چسبههه😄😄😄ماکرانی کردگه😂😂😂ترخینه موجود نیه

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ااره اینجور که گفته بودن با شوهره همدست بود، از هر کدام از مردام، دوملیار گرفته

عجبب ادمایی پیدا میشن 😂😂😂اینجوری پول در میارن بعد ما همش بدو بدو اخرشم هیچی 

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

عجبب ادمایی پیدا میشن 😂😂😂اینجوری پول در میارن بعد ما همش بدو بدو اخرشم هیچی

اونا که کثافتن، مقایسه کردن اینجوری به درد نمیخوره، خدا اونارو ول کرده به حال خودشان

[QUOTE=360989333]نولا نیریمن  الانیش نم نم وارانه هوا ترخینه ای و خداااا  عا عا بچو بار [/QUOTEواقعا ترخینه نیرین، چنی تعجب کم، حتما باوگد دوس نیره 

در  حد دوسه کیلو ارا هر خانواده کوردی ترخینه الزامیست😅


اونا که کثافتن، مقایسه کردن اینجوری به درد نمیخوره، خدا اونارو ول کرده به حال خودشان

اره والااا همینا گیو نانسه ناو جامعه...راسی ماشین بین ۵۰تا۲۰۰ملیون گران بیووو مجا بو ژن بخواز ترررر😂😂😂

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

[QUOTE=360989333]نولا نیریمن الانیش نم نم وارانه هوا ترخینه ای و خداااا عا عا بچو بار [/QUOTEواقعا ...

و خدا همیشه گرتو دالگم وله امسال نیم کیلویش نیریمن ...باوگم فقط عشق برنجو گوشته😂😂😂ولی مه کل چشت خوووم

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

و خدا همیشه گرتو دالگم وله امسال نیم کیلویش نیریمن ...باوگم فقط عشق برنجو گوشته😂😂😂ولی مه کل چشت خ ...

آخ آخ دلم سوزیا اراد. ترخینه نیرین😅😁

چه باوگد با کلاسه خوشیه برنجو گوشت تید

خسویره من، گرد دالگو باوگم عشقیان ترخینه، آش رشته و این چیزاس


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز