2777
2789
عنوان

خیانتتتت

| مشاهده متن کامل بحث + 4813 بازدید | 448 پست
والا الانم دوست دارم ازدواج کنم😅ولی شرایط میخاد ازدواج....والا من دوست ندارم زیاد فاصله بیفته بین س ...

شوهرمنم میگ ازماگذشت دیر شد فلان شد

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

دالگه ته اگر راس ایوشی فکر کمه ترخینه بکه ارای زمسان سه شنبه وارانه ایمه بکیمن هه زانی ول ژنیل ناو ...

کورگم، تواستی تاوسان له فکر بیاید، نه الان 😁

ولا ناو طایفه ایمه ژن گردقد170 بالابرزه، رسما وایمه اویشن یه وجبی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کورگم، تواستی تاوسان له فکر بیاید، نه الان 😁ولا ناو طایفه ایمه ژن گردقد170 بالابرزه، رسما وایمه اوی ...

مه له فکر بیاتام یا ته کمتر ول ژنیلا بوتای دنبال ترخینه بودی...ژن باید فره بلندیش نووو حداقل ی وجب له پیاگه کوتا تر بوووو قدت خوبع ولا

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

کسی وناو مال مانتو شلوار کیده ور اخه😅هر چشتی که فک بکی پوشم، فرق نمکه

مانتو منظورم بیرون بود...وله و نظر مه قد و وزنت خوبع بایس دامن و یا لباس کوردی بسین بکه ور خوشگل جوانانه ن پیرزنانه و خدا فره و مید کی له مه بپرس

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ن بابا کجا دیرههه 😂😂😂من هنوز زنم نگرفتم چ برسه بچه اینا

خخخخخ توکی میخای ازدواج کنی بابا زودوتردس بکارشو مگ ب همین راحتیاس کی بری خاستگاری کی عقد کنی کی خونه زندگیو عروسیو اوه دست بجنبون

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

خخخخخ توکی میخای ازدواج کنی بابا زودوتردس بکارشو مگ ب همین راحتیاس کی بری خاستگاری کی عقد کنی کی خون ...

چی بگم بخدا ۳۰میزنه بالا🤦‍♂️ازدواجم تا بری خاستگاری و عقد و عروسی و...خیلی زمان میبره گفتم پیررر شدم خبر نداری..راستی شغلش چیه ؟؟؟ولی زود زن گرفته شوهرتون تقریبا ۲۲سالگی و من با ۲۷هنوز فقط میتونم اسمشو ب زبون بیارم

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

چی بگم بخدا ۳۰میزنه بالا🤦‍♂️ازدواجم تا بری خاستگاری و عقد و عروسی و...خیلی زمان میبره گفتم پیررر شد ...

زندگیمو اینجا ریختم رو شناسایی میشم دیگه بیشتز این بگم🫠😆تاپیکارو میان میخونن توگوگل

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

مانتو منظورم بیرون بود...وله و نظر مه قد و وزنت خوبع بایس دامن و یا لباس کوردی بسین بکه ور خوشگل جوا ...

اهاااا 

عا دی ارا دیشت مانتو پوشم

لباس کوردی فقط ناو عروسی پوشیم، ناو مالیش هر چی دمه دسم بو😁

زندگیمو اینجا ریختم رو شناسایی میشم دیگه بیشتز این بگم🫠😆تاپیکارو میان میخونن توگوگل

اها بااااشه😂😂😂😂رمزی بگو تا شناسایی نشی😅

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

دوع له کوره باوردیام😅ولا دروع ارا قد بلندی نعمته

وقته چیده ناو کیوچه قسه کیدن یک ساعت از همونجا بیار😑ترخینه توام سو وارانه زیوووکه دالگه😂😂😂۱۶۰تا۱۶۵ خوبع ورو بان گنه ارا پیا ته نزانی

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

اهاااا عا دی ارا دیشت مانتو پوشملباس کوردی فقط ناو عروسی پوشیم، ناو مالیش هر چی دمه دسم بو😁

زانم کورههه...عه ژنیله خومانه هس پارچه سینن میدوزن سرتاپا میدونی کدومو میگم🤔از اونا بگیر بدوز هم خوشگله هم راحت ی جنس دخترونه شیک بگیررر ...منظورم لباس کوردی داخل عروسی نیه

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

اهاااا عا دی ارا دیشت مانتو پوشملباس کوردی فقط ناو عروسی پوشیم، ناو مالیش هر چی دمه دسم بو😁

ولا برا ته لذت بید ارای خود هرچگ بو پوشی ارای خود 😂😂😂اگر یدفع کسی بایدن مجا چ کیدن😂😂😂هول هولکی فیر روسری و لباس کیدن😂😂😂

 ...https://abzarek.ir/service-p/msg/2012602

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فعععععک کنم

جناس | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792