2777
2789
عنوان

درک نمیکنم

| مشاهده متن کامل بحث + 254 بازدید | 25 پست
تو چه شرایطی قرار گرفتی چه ربطی داره

ربطش اینه ک واقعا فکر کردم ک یه زن ۴۰ ساله مگه بچس با اجساسات یه پسر ۲۹ ساله بازی کنه  البته هر چی بوده دو طرفه بود ولی بنظرم بیشتر زنه مقصره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ربطش اینه ک واقعا فکر کردم ک یه زن ۴۰ ساله مگه بچس با اجساسات یه پسر ۲۹ ساله بازی کنه البته هر چی ب ...

😂😂عزیزم 

بحث پول بوده 

پسر با عقل خودش رفته جلو زنه که گولش نزده 

احتمالا پول خوبی هم به جیب زده 

بازی با احساسات؟ با یه پیر پسر؟

https://abzarek.ir/service-p/msg/2047625ناشناسه حوصلت سر رفت بیا

نبابا چه ساده ای دختره زنهههه مقصر نیست با ۴۰ ساااال سن مگه بچس؟؟؟

وقتی یه پسر کم سن چراغ سبز نشون میده فکر میکنی زنه با این سن نه میگه اون که از خداشم هست  خاستگار شما آدم درستی نیست وقتی یکی مثل شمارو ول میکنه میره دنبال هم سن مادرش پس مقصر خودشه نه کسی دیگه ای الان شما قبول نداری من هرچی بگم 

🧿🧿🧿🧿🧿🧿
😂😂عزیزم بحث پول بوده پسر با عقل خودش رفته جلو زنه که گولش نزده احتمالا پول خوبی هم به جیب زده بازی ...

پیر پسر  ن پیر دختر  اصلا بمن ربطی نداره ولی واقعا من خودم نمیتونم درک کنم این جور گذشته هارو

پیر پسر ن پیر دختر اصلا بمن ربطی نداره ولی واقعا من خودم نمیتونم درک کنم این جور گذشته هارو

من دارم میگم پیر پسر 

خب درک نکن فاصله بگیر 

همونجور که دختر ۱۸ ساله با پیرمرد رل میزنه

https://abzarek.ir/service-p/msg/2047625ناشناسه حوصلت سر رفت بیا

وقتی یه پسر کم سن چراغ سبز نشون میده فکر میکنی زنه با این سن نه میگه اون که از خداشم هست خاستگار شم ...

ن قضیه مال قبل منه  اون الان مثلا از گذشتش بهم گف منم رد کردم 

چرا فکر میکنی حتما دختر پسرو عاشق میکنه؟

من محجبم و اصلا با غریبه حرف نمیزنم

تا حالا چهار بار برام پیش اومده پسرای کوچیکتر از خودم برای دوستی یا ازدواج سمتم اومدن

حالا یه بخشیش بخاطر اینه که چهرم یجوریه که بچه سن نشون میدم 

یه بخشیش هم اینه تفاهمی که با من داره رو نتونسته با فرد دیگه ای پیدا کنه

دو بارشو که کلا شمارشونو گذاشتم بلاک

دوبار هم واقعا گزینه های خوبی بودن برام بهشون فکر کردم

دیگه زمونه عوض شده و کلا معیارها تغییر کردن و محدودیتای سنی شکسته

از این به بعد هم بخاطر شرایط منطقه و مهاجرین ازدواج بین اتباع افغان و اعراب توی ایران زیاد خواهد شد و محدودیتای جغرافیایی هم برداشته خواهد شد


چرا فکر میکنی حتما دختر پسرو عاشق میکنه؟من محجبم و اصلا با غریبه حرف نمیزنمتا حالا چهار بار برام پیش ...

 مشکلم باهاش حل شد تایپیک بعدی رو بگو چیکا کنم😂😃😂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز