inoor مدیر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 عنوان منتظرین | مشاهده متن کامل بحث + 507 بازدید | 132 پست دوستانی که این ماه اقدام دارن بیاین تا زمان نتیجه باهم درارتباط باشیم ، انرژی مثبت بدیم و از گذر زمان لذت ببریم 1403/08/21 | 15:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ارغوان03 عضویت: 1403/01/27 تعداد پست: 3207 سلام ارغوان جون خوبی ؟ خبری نشد؟ سلام عزیزم میخواستم بهت بگم ازدیشب ک روز موعدم بود لکه بینی دارم منتظرم پریود شم روز سوم یا دوم دوباره برم برای سونو دکتر
ارغوان03 عضویت: 1403/01/27 تعداد پست: 3207 اینقد دلم میخواذ شوهرموباخبر بارداریم سوپرایز کنم بهترین روز زندگیم اون روزه
ارغوان03 عضویت: 1403/01/27 تعداد پست: 3207 سلام ارغوان جون خوبی ؟ خبری نشد؟ احتمالا این ماه میرم تو سیکل ای یو ای خیلی سرچ کردم برای لکه بینی ولی داره زیاد میشه مال قبل پریوده
inoor مدیر استارتر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 اینقد دلم میخواذ شوهرموباخبر بارداریم سوپرایز کنم بهترین روز زندگیم اون روزه اون روز خیلیی نزدیکه شک نکن عزیزم
ارغوان03 عضویت: 1403/01/27 تعداد پست: 3207 اون روز خیلیی نزدیکه شک نکن عزیزم اره پریود شدم امروز میرم سونو روز سوم شما چکار میکنی
inoor مدیر استارتر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 اره پریود شدم امروز میرم سونو روز سوم شما چکار میکنی من روز ۸ پریودم از شب ۳ لتروزول خوردم تا دیشب. دیشب اولین آمپول هاش ام جی روزدم
inoor مدیر استارتر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 شنبه میرم دکتر سونو شم فولی ها در چه حالی و هاش سی جی و ادامه ماجرا
ارغوان03 عضویت: 1403/01/27 تعداد پست: 3207 انشالله که خیر باشه من رفتم کیست داشتم این ماه استراحت داروی جلوگیری بهم داد این ماه عشق. وحال
inoor مدیر استارتر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 انشالله که خیر باشه من رفتم کیست داشتم این ماه استراحت داروی جلوگیری بهم داد این ماه عشق. وحال یعنی کیست مانع بارداری هستش.؟
inoor مدیر استارتر عضویت: 1403/08/21 تعداد پست: 101 انشالله که خیر باشه من رفتم کیست داشتم این ماه استراحت داروی جلوگیری بهم داد این ماه عشق. وحال آره بابا فقط عشق و حال. هر چیزی تو زمان خودش اتفاق میفته به بهترین شکل هم میفته