2777
2789
عنوان

💪کالری شماری دسته جمعی چاقها و لاغرها شعبه ۳

| مشاهده متن کامل بحث + 171664 بازدید | 21938 پست

منم امروز كامل رعايت كردم

فقط شام بجاي سينه ي مرغ دوتا تخم مرغ آبپز با سالاد و خيارشور خوردم

شبتون بخيييير❤️❤️❤️❤️

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
زهرا جان امروزم بسلامتی تموم شد  یه بوس بده ببینم مهربون😘😘😘😘😘

بووووس به لپ چپت😘

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رژیم شما فستینگ هست؟ چطوری هست یکم توضیح میدین لطفا هفته ای چند کیلو کم می کنید؟

عزیزدلم من ۸۴ کیلو بودم الان ۶۹.۵. حدود ۵ ماه هست رژیمم و باشگاه میرم. ماه اول هیچی کم نکردم، از ماه بعد هفته‌ای یک کیلو یعنی ماهی حدوداً ۴ کیلو کم میکنم.

رژیمم کالری شماریه و تا حالا رژیم شوک یا زیر ۵۰۰ کالری نگرفتم . همیشه کالری‌هام از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ متغیر بوده.

فست هم نیستم چون عادت خانوادگی مون اینجوره که شام نمی‌خوریم منم نمی‌خورم. قند و کربوهیدرات رو جدیدا خیلی کمتر کردم. یعنی وقتی برنج خوردم چند قاشق دیگه خرما و میوه و عسل رو یا نمی‌خورم یا خیلی کم می‌خورم. سعی میکنم پروتیین بیشتر بخورم چون خیلی سیر میمونه آدم و وزنش استاپ نمیشه.

جدیدا اپلیکیشن مانکن توی آپدیت جدیدش پروتیین و کربوهیدرات و چربی و فیبر رو به گرم نشون میده. من سعی میکنم کربوهیدراتم نهایت ۷۰ گرم بشه یا کمتر.

باز اگه سوالی داشتین در خدمتتونم


فقط. واقعا طبق تجربه یه چیزو فهمیدم که هر چقدر به بدن کالری کمتری بدید بدن عادت می‌کنه و اونوقت تا نرمال غذا بخورید چاق میشوید. اگه رژیمتون دو به پنج نیست، زیر ۶۰۰ کالری بستن فقط بدنتون رو در فاز قحطی میبره و به نظرم خوب نیست

پست_انگیزشی#  

هر روز یک قدم هرچند کوچک به سمت رویاهایت بردار

اگه امروز چیزی نسازی

یقینا فردا هم چیزی برای تماشاکردن نخواهی داشت

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏

💪💪💪

ما ميتونيمممم

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
[QUOTE=82207875]عزيزم امكانش هست اسمتو بگي؟ يا يه اسم مستعار بگو كه بتونيم صدات كنيم  اخه فرداي ...

عزيزممم

خوشبختممم😍😍

منم زهرام

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
💪💪💪 ما ميتونيمممم

💪💪

                                                                                                                                                                                  
عزیزدلم من ۸۴ کیلو بودم الان ۶۹.۵. حدود ۵ ماه هست رژیمم و باشگاه میرم. ماه اول هیچی کم نکردم، از ماه ...

خیلی خوب کم کردی انشالاه ماهم کم کنیم من یه روز تا 900کالری استفاده میکنم یه روز تا600حالا نمیدونم خوبه یانه 

خیلی خوب کم کردی انشالاه ماهم کم کنیم من یه روز تا 900کالری استفاده میکنم یه روز تا600حالا نمیدونم خ ...

اگه سعی کنین تقلب نداشته باشین یا خیلی کم داشته باشین حتما کم می‌کنین. از منم بیشتر. من حتی فست‌فود و پیتزا و هات‌داگم میخورم ولی یه حدی که از کالریم بیشتر نشه. نوشابه انرژی زام میخورم ولی اگه بخورم از چیزای دیگه ام میزنم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز