70alna مدیر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 عنوان چاقی لاغری | مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 38 پست سایز ۴۲،۴۴چاق به حساب میاد آیا؟ 1403/08/14 | 16:42 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلساااااااار عضویت: 1401/11/12 تعداد پست: 33179 ۳۶خیلی لاغرهمن لباس تو تن چند نفر اینجوری دیدم اصلا جالب نبودولی۳۸،۴۰بنظرم خیلی خوشگلن اره البته به قدم هست
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 ۳۶هم نه۳۸ ولی خوبه من خشم میاد خداییش اره ۳۸ قشنگهخودم قبل بارداری ۳۸بودم هییییییی
غزلشم عضویت: 1403/08/12 تعداد پست: 3987 اره ۳۸ قشنگهخودم قبل بارداری ۳۸بودم هییییییی ووخیی لبخندهرگزملاکشادبودننیست.
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 عزیزم میشه بپرسم با چه رژیمی اینقدر کم کردی؟ کم خوری کالری شماری تودوسال کم کردم خیلی طول کشید
ferii_2005 عضویت: 1402/11/26 تعداد پست: 966 جدی؟بنظرت فیت حساب میشه؟من فک میکنم ۴۲ فیتهولی ۴۴تپلیه اره من ۴۲ عمخودمو کشتم تا بهش برسم قبلا ۳۴ و۳۶ بودن خیلی لاغر بودم لباس اثلا تو تنم زار میزد
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 بستگی داره هر کسی یه چیزی میپسنده من خودم اسکینی میپسندم اره عزیزم درست میگی
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 بستگی ب قد داره دیگهقد بلند سایز ۴۰تا۴۴حتی خوبه ۴۴خیلی پر میشه قشنگ نیس من ندوست زیادمن خودم سایز شلوارم ۴۴ سایزمانتوم۴۲
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 ووخیی الان با امسال۳ساله رژیمم خیلی هم دیر به دیر وزنم کم میشهسالی ۵،۶کیلو
70alna مدیر استارتر عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 7443 اره من ۴۲ عمخودمو کشتم تا بهش برسم قبلا ۳۴ و۳۶ بودن خیلی لاغر بودم لباس اثلا تو تنم زار میزد اخی چه ریز بودی چقدر خوب که به ایده آلت رسیدی موفق باشی همیشه عزیزمدعا کن منم ۶۸کیلوشم باسایز۴۰ انقدر دیربه دیر وزنم میاد پایین
ferii_2005 عضویت: 1402/11/26 تعداد پست: 966 اخی چه ریز بودی چقدر خوب که به ایده آلت رسیدی موفق باشی همیشه عزیزمدعا کن منم ۶۸کیلوشم باسایز۴۰ انقد ... قربونت گلم همچنینحتما دعات میکنمولی وزن ۶۸ سایزش ۴۰ نمیشها؟؟
غزلشم عضویت: 1403/08/12 تعداد پست: 3987 الان با امسال۳ساله رژیمم خیلی هم دیر به دیر وزنم کم میشهسالی ۵،۶کیلو منم دارم چاق میشم🥲چون قدم کوتاهه میزنه ب شکمم موندم چکنم لبخندهرگزملاکشادبودننیست.