رویا9231 مدیر عضویت: 1398/08/04 تعداد پست: 367 عنوان قوز قرنیه | مشاهده متن کامل بحث + 256 بازدید | 16 پست کسی هست که این بیماری رو داشته باشه ؟ چطور فهمیدین و اینکه دیدتون چجوریه 1403/08/12 | 14:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sogolliiiii عضویت: 1398/11/22 تعداد پست: 4656 نمیدونم والا اونجا که لنز میذاشت رو چشمم همه چی اوکی بود گفت چون با عینک رفع میشه آستیگمات ،اما وقت ... خب انشالله که همون آستیگمات هست اگه مشکوک بود خوده دکترا میگفتن اگه عکس گرفتی به منم خبرشو بده عزیزم
رویا9231 مدیر استارتر عضویت: 1398/08/04 تعداد پست: 367 خب انشالله که همون آستیگمات هست اگه مشکوک بود خوده دکترا میگفتن اگه عکس گرفتی به منم خبرشو بده عزیزم ایشالا ولی خودم هنوز مطمئن نیستم چون با عینک برطرف نمیشه شمام اگه فهمیدی از چیه به من خبر بده🙏