2777
2789

سلام💕

لر هستم و خوزستانی

از شهر رامهرمز

همه چیز درست می‌شود. آب ریخته روی زمین جمع نه، اما خشک می‌شود. قلب شکسته خوب نه، اما ترمیم می‌شود. و هنوز هم می‌توان، در گلدانی شکسته گل کاشت.𓃠𓍯 ִִֶֶָ𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی معلومه از سرابی ها دل خوش نداریا 😂

فقط به کرد و لر و بقیه قلبی شدی 

پس من چی 🥺

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

خوش به حال تون اونجا الان گرمهمن از پاییز زمستون و کاپشن و سرما و پوتین و از همه چی متنفرم

کولر روشنه باورت میشه🤣

وااای نه من عاشق زمستون و سرمام عاشق لباس زمستونه 

امروز ابری بود هوا ولی نسبتا گرم بود بعضی شبا سرده هنوز ثابت نشده

بختیاری ام از خوزستان

شهرستان شوشتر

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

من اهل یه کشور غربیم

ولی اگه یه روزم من بخشیدمت،تو خودتو به خاطر شبایی که من با گریه خوابیدم،به خاطر همه دردهام،حال بدم،تنهایی هام،آوارگی هام،سرزنش های بقیه،آرامبخش های پی درپی،موهای سفیدم،قلب دردهام نبخش 🖤

بهمون میگن ای جونم کر کلاش بدست کله فر خدا نترس 🤧

کر خو برنو به دست😍😍😍

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

کولر روشنه باورت میشه🤣وااای نه من عاشق زمستون و سرمام عاشق لباس زمستونه امروز ابری بود هوا ولی نسبت ...

توف 💦🌬 به سرما ❄

از بعضی کاربرا يه اسكرين شاتايی تو گوشیمه که فقط دوس دارم باهاتون به مشکل بخورم! 😂🤌🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مسکن ملی

sogol_33 | 4 دقیقه پیش

سوال

مرصادممد | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز