45562697 مدیر عضویت: 1402/07/10 تعداد پست: 1055 عنوان مدیر مدرسه | مشاهده متن کامل بحث + 244 بازدید | 15 پست من سال دیگه میخوام برم حوزه علمیه خواهران تا سطح چهار رو بخونم خب چکار کنم که تا مدیر دبیرستان دخترانه بشم اول باید معلم بشم و بعد مدیر مدرسه بشم معاون خوبه بشم یا مدیر مدرسه ؟؟؟؟ 1403/08/10 | 10:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
77mohiiiii عضویت: 1403/08/02 تعداد پست: 310 عزیزم من مدرک تحصیلی سیکل نهم را رو خوندم و میخوام برم حوزه هرکورد راحتی نازنینم