2777
2789
عنوان

تخمدان چپ

256 بازدید | 20 پست

تخمدان چپم دردمیکنه حین راه رفتن یاجابه جاشدن .بعضی اوقاتم میزنه به کشاله رانم ۱۷سیکلمه سیکلام ۲۸تا۳۰روزس.بنظرتون ازچیه؟؟خیلی هم نفخ دارم 

خدایامرسی ک روزتولدامام رضاهدیه دادی بهم😍خدایااین هدیه قشنگونصیب همه اقدامیابکن
داروی محرک تخمک گذاری استفاده کردید؟؟؟

نه هیچ دارویی استفاده نکردم

خدایامرسی ک روزتولدامام رضاهدیه دادی بهم😍خدایااین هدیه قشنگونصیب همه اقدامیابکن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تخمکگذاریته حتما

نه تخمک گزاریم چهارروزپیش بود ترشح فراوون داشتم ودرد پریودی باکمردرد

خدایامرسی ک روزتولدامام رضاهدیه دادی بهم😍خدایااین هدیه قشنگونصیب همه اقدامیابکن
منم هفته پيش همينطور بودم فكر كنم همون به خاطر اقدامه

حتماهمینطوره پس.شماالان چندسیکلی؟

خدایامرسی ک روزتولدامام رضاهدیه دادی بهم😍خدایااین هدیه قشنگونصیب همه اقدامیابکن
من الان تقريبن ٢٨ هستم

سیکلات چندروزس؟علائم چی داری؟بی بی نزدی؟ چقدسوال😁

خدایامرسی ک روزتولدامام رضاهدیه دادی بهم😍خدایااین هدیه قشنگونصیب همه اقدامیابکن
سیکلات چندروزس؟علائم چی داری؟بی بی نزدی؟ چقدسوال😁

سيكلام ٣١ روزه

علائمم كامل بارداريه خيلي اشتهامًزياد شده زير دلم درد ميكنه تكرر ادرار 

پريشب بي بي زدم منفي شد كلن نا اميد شدم

آخه اين ٢ روزه هم درگيري داشتم انقدر اعصابم اينا خورد شده و گريه كردم و حرص خوردم كه فكر كنم چيزي نمونده ازش كمرم اينا هم درد ميكنه

داروی محرک تخمک گذاری استفاده کردید؟؟؟

من داروی کلومفین خوردم 

نفخ شدید داشتم  

ینی بخاطر این قرص؟

دخترم،عشق مامان،چراغ خونم،بی صبرانه منتظرم دستای نازتو بگیرم امیدم (برای سلامتی نی نی م صلوان بفرستین ممنون)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز