تولد همه خانواده شوهرم کادو میگیریم و تبریک میگیم الان دو سه ساله حتی تبریک هم نمیگن
منم تو پروفایلم نوشتم تولدم مبارک هموتون باشه
حالا تک تک دارن زنگ میزنن تبریک میگن
منم بهشون جواب دادم تولدم هفته پیش بوده
بنظرتون کارم درست بوده
فقط ازینکه شوهرم ناراحت بشه حس خوبی ندارم، ولی اونا حقشون بود