2777
2789

طلاق اشتباه محضه

ادم میتونه همه مشکلاتشو حل کنه

با یکم تغییر دادن خودش

ما فقط انتظار داریم طرفمون تغییر کنه

سطح دیدگاهتو عوض کن

مشاوره برو

فک کن طلاق گرفتی میخای چیکارکنی

من گرفتم پشیمونم

اخر یک روز خسته میشود از نیامدنش.مگر یک آدم چقدر میتواند نیاید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من در جریان زندگیت نیستم.ولی اینکه میگی از زندگی باهاش خستم خیلی کلیه.مثلا چه مشکلاتی دارین؟مختصر بگو

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس####توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند؟؟ واقعا چرا؟؟
عزیزم به عنوان آخرین راه حل خوبه. البته اگه تمام راههارو رفتین و جواب نداده .یه پایان تلخ بهتر از یه ...

نمیخام راهی رو امتحان کنم نمیخامش متنفرم ازخودشو خانوادش

مثل اینه که بگین سم خیلی بده؟ تو یه جایی که پر از علف هرز و حشره موذی و موش و سوسک  شده سم نعم ...

نمیخام تلاشی بکنم واسه بودن باهاش خستم کردن اصلا نمیسازم باهاش مگراینک خفه خون بگیرم و توسری خوربشمو بسوزموبسازم

هیچی ب نام خودش نداره هه

عزيز دلم يه بچه داري موقعيت مالي نداري اونم چيزي نداره به عنوان مهريه بگيري يه كم به طلاق عاقلانه تر فكر كن و سعي كن صعه صدر تو بالا ببري فكر مي كني با اين شرايط بعد طلاق اواضاعت بهتر ميشه !!!!? نه به خدا كه به مراتب بدتر ميشه الان حداقل بچت هم پدر داره هم مادر و اين كه مجبور نيستي واسه ملزومات زندگيت دست جلو كسي دراز كني و منت كسيو بكشي سعي كن روابطتت با شوهرت باسياست درايت درست كني با طلاق فقط خودت بدبخت ميكني بچه طفل معصوم

چند سالته عزیزم؟گاهی مشکلات اونقدر ب آدم فشار میاره که خودش هم نمیدونه چی خوبه چی بد.اول از همه خودت و روحت رو آروم کن.بعد عاقلانه ب مشکلاتت نگاه کن و تصمیم بگیر.هیچکس جز خودت نمیتونه بهت کمک کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز