2777
2789
چهارم خیلی سخته 😕😕رسما رد دادم سر درساش

 نه خیلی سخت نیست  باید سعی کنه درس ها رو خوب گوش کنه درحدی که صداش بزنن حواسش نباشه اینو از زبان یک دانش اموز میشنوی  چهارم نیستم ولی تجربه چهارمم این بود

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه خیلی سخت نیست باید سعی کنه درس ها رو خوب گوش کنه درحدی که صداش بزنن حواسش نباشه اینو از زبان یک ...

فکر و ذکرش فوتباله زیاد به درس اهمیت نمیداد فعلا یه هفته اس یکم بهتر شده با تشویق و هزار جور وعده وعید

علوم و بدش میادپسر من میگ همه درسارو میخونم جز علوم 😐

واای بچه ها همش یه بهونه دارن،پسر من دیکته،یعنی کلافم دیگه،

پسر تابستان.پسر مو مشکی.چشم سیاه🧿🔥 ،دختر بهار .دختر مو بور فرفری چشم رنگی🧿🍎

هرچقد میگم هیچی نمیگه مخصوصا عصر که میشه تا موقع خواب همش گریه میکنه

بیشتر پیگیر باش دیروز یکی از کاربرا درمورد همین موضوع صحبت میکرد که دوران مدرسه بهش فشار میومد ومعلم شکجنش میداد واینا الانم بیماری اعصاب داره وکلی قرص مصرف میکنه خانوادشم مقصر میدونه چون پیگیر نبودن میگفت اگه مادرم بیشتر حواسش جمع بود این بلا سرم نمیومد 

بیشتر پیگیر باش دیروز یکی از کاربرا درمورد همین موضوع صحبت میکرد که دوران مدرسه بهش فشار میومد ومعلم ...

تو مدرسه هم هیچ مشکلی نداره با منم پسرم خیلی راحته ولی میگ دلم گرفته همش میخام گریه کنم

تو مدرسه هم هیچ مشکلی نداره با منم پسرم خیلی راحته ولی میگ دلم گرفته همش میخام گریه کنم

آخههههه اللهی من بودم مینشستم روبروش زار میزدم باورت میشه تحمل اشک بچه هارو ندارم زود گریم میگیره  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز