بیشتر پیگیر باش دیروز یکی از کاربرا درمورد همین موضوع صحبت میکرد که دوران مدرسه بهش فشار میومد ومعلم شکجنش میداد واینا الانم بیماری اعصاب داره وکلی قرص مصرف میکنه خانوادشم مقصر میدونه چون پیگیر نبودن میگفت اگه مادرم بیشتر حواسش جمع بود این بلا سرم نمیومد