من خیلی نوسانی اون دو سال میخوندم از هر موسسه ای هم بگی حضوری و مجازی مشاوره گرفتم و کلی هزینه کردم ولی اونقدر پیگیر من نبودن که بتونم پیوستگیمو حفظ کنم هی درگیر مشکلات خانوادگی میشدم
یکمم وسواس به خرج میدادم هی گیر درسنامه بودم تست کم میزدم
فیلم آموزشی بیکیفیت میدیدم و..
تا این که خداروشکر یه مشاور خوب پیدا کردم مثل رفیق میموند برام مشکلات خانوادگیمو هم میگفتم بهش راهنماییم میکرد و پیگیر بود و مشکلات درسیمم حل میکرد خودمم یکم اراده به خرج دادم تا شد