2789
عنوان

دلم گرفته💔

114 بازدید | 22 پست

به زور افسردگیم خوب شده بود💔میگرنم کم رنگ شده بود اما دوباره شروع شده

نه میتونم کلاسی باشگاهی چیزی برم سرم گرم شه 

نه خواهری دارم باهاش حرف بزنم 💔حالم خیلیی بده کاش میشد بیصدا مرد

یه روزی بر میگردی که دیگه منی وجود نداره🙃 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باخودت اینکارو نکن عزیزم

من هنوز سنی ندارم بخدا💔چشمام هر روز ضعیف تر از روزه قبل میشه 💔لرزش دستام باز شروع شده

خستم بخدا😭راهی ندارم اروم بشم خدا هم دیگع منو فراموشم کرده

یه روزی بر میگردی که دیگه منی وجود نداره🙃 

من هنوز سنی ندارم بخدا💔چشمام هر روز ضعیف تر از روزه قبل میشه 💔لرزش دستام باز شروع شدهخستم بخدا😭را ...

با یه مشاور حرف بزن

حیفی بخدا

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

۱۸

خیلیییی زوده برای این چیزاا

رو خودت تمرکز کن به خودت انرژی مثبت بده از هر راهی شده تلاش کن تا ازین زندگی و وضعیت خودتو بکشی بیرون!

با اینکار فقط خودتو نابود میکنی عزیزم❤️‍🩹

با یه مشاور حرف بزنحیفی بخدا

حرف های مشاور هم دیگه هیچ تاثیری روم نداره💔

یه زمانی  فکر میکردم چی میشه که ادما از زندگی سیر میشن؟الان خودم درکش میکنم چجوریه اگه مادرم نبود خیلی وقت بود خودمو تموم کرده بودم💔💔💔دوس دارم هیچکس کاری باهام نداشته باشه باهام حرف نزنه یه جایی باشه که فقط خودم باشم و یه اتاق تاریک بدون هیج مزاحم😭

یه روزی بر میگردی که دیگه منی وجود نداره🙃 

حرف های مشاور هم دیگه هیچ تاثیری روم نداره💔یه زمانی فکر میکردم چی میشه که ادما از زندگی سیر میشن؟ا ...

عزیزم ما اینجا هستیم بیا اینجا باهات صحبت کنیم

کنارتیم تنها نیستی عزیزم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

خیلیییی زوده برای این چیزاارو خودت تمرکز کن به خودت انرژی مثبت بده از هر راهی شده تلاش کن تا ازین زن ...

زود بود مهره طلاق تو شناسنامه ام باشه

زود بود موهام سفید بشه ولی همه ی اینا نابودم کرده 

هم سن های من دارن بچگی میکنن دارن درسشون رو میخونن اما من... 

هیچ امیدی ندارم هیچ هدفی ندارم فقط میتونم بگم خستم😭💔

یه روزی بر میگردی که دیگه منی وجود نداره🙃 

زود بود مهره طلاق تو شناسنامه ام باشهزود بود موهام سفید بشه ولی همه ی اینا نابودم کرده هم سن های من ...

منم سه تا از دوستام همینجوری تو سن پایین طلاق گرفتن🥲

تلگرام یا روبیکا داری؟ اگه میخای میتونیم اونجا قشنگ راجبش صحبت کنیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792