2777
2789
عنوان

دلم گرفته 💔

| مشاهده متن کامل بحث + 388 بازدید | 29 پست
اگه متاهلی که سخت تره

نه عزیزم تازه نامزدیم بهم خورده خیلی غصه دارم 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غصه نخوردرست میشه منم حالم خرابه اونم خیلی

خیلی ب خودم امیدواری میدم نمدونم کی درست میشه 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

من چند روزه این جوری هستم فقط گریه می کنم حالم اصلا خوب نیست یک مدت افسردگی داشتم الان دوباره افسردگ ...

الهی عزیزدلم 🫂

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

سیچه

نمیدونم دلم گررررغته 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

الهی عزیزدلم 🫂

نمی دونم چرا به عشقم نمی رسم کی خانوادش دست از مخالفت برمیدارن چرا خوشبختی به من رو نمی کنه حالم بده امروز از صبح تا حالا پیام نداده 😔🥲

دوستش دارم نمی دونم چکار کنم 😔🥲

فدای سرت

☹️☹️☹️☹️☹️

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

نمی دونم چرا به عشقم نمی رسم کی خانوادش دست از مخالفت برمیدارن چرا خوشبختی به من رو نمی کنه حالم بده ...

منم عاشق بودم مامانش مخالف بود ب زور مامانشو راضی کرد نامزدی کردیم اما آخرش مامانش نذاشت انقد بهمون فشار می‌آورد ک دعوامون میشد پسره م رفت طرف مامانش منو ول کرد 😔

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

منم عاشق بودم مامانش مخالف بود ب زور مامانشو راضی کرد نامزدی کردیم اما آخرش مامانش نذاشت انقد بهمون ...

منم همین طور هست باباش به شدت مخالف 😔🥲

حالم خیلی بده کارم شده فقط گریه حس می کنم دوباره افسردگیم برگشته 😔🥲دلم می خواد هیچکی بهم کار نداشته باشه برم تو اتاقم تاریک باشه فقط دراز بکشم گریه کنم 😔🥲

منم همین طور هست باباش به شدت مخالف 😔🥲حالم خیلی بده کارم شده فقط گریه حس می کنم دوباره افسردگیم بر ...

نمیدونم عزیزم من که خیلی ضربه سختی خوردم قلبم همش سنگینه خیلی غصه میخورم امیدوارم توهم ی تصمیم درست بگیری برو پیش مشاور نزار مادر پسره کوچیکت کنه 

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

😔رفتم هیج فایده نداره

برات دعا میکنم قشنگم هرچی صلاحته🙂♥️

ی دختری که هنوز امیدواره با اینکه تو زندگیش شکستهای زیادی خورده 🫂🌱✨بیا زندگی کنیم، خورشید روزی دو بار طلوع نمیکند،ما هم دوبار به دنیا نمی آییم هر چه زودتربه آنچه از زندگی ات باقی مانده بچسب!❤️خدایا منتظر نشونه هاتم🫂💗خدایا بغلم کن که محتاج توام🫂🌺تیکرمواسه روز شماری خاله شدنمه خدایا شکرت 🥺🤲امروز دوم تیر 1404خدایا از همیشه بهت محتاج ترم لطفا♥️بزرگترین ارزوی من داشتن. همسری ک دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشد.و فرزندی ک مرا مادر. صدا. بزند♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز