2777
2789
عنوان

سیسمونییییییی....

376 بازدید | 25 پست

خانومای خوشگل میشه بگید برای سیسمونی نی نی هاتون چیا گرفتین که واقعا لازم بوده؟

اگه عکسم که باشه عالیه....

ببینم چیار میکنید منتظرمااا  

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآییقصه عشق “انسان” بودن ماست . . .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من منتظرم این هفته جنسیت مشخص بشه شروع کنم خریدو😍

در زندگی یاد گرفتم:با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود.وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم.

لباس سایز صفر یه دست گرفتم و سایز یک و دو سه چند دست... سرهمی..حوله..پارچه قنداق..سرویس تشک..قنداق فرنگی..پتو..کالسکه..روروئک..ساک بچه.. گهواره..شیشه شیر..پستونک..صابون..شامپوو.روغن بچه..پودر بچه..چند تا اسباب بازی..قالیچه کودک..

8ماهگیشم سرویس چوبشو گرفتم. 

خیلی خوبه ...

لباس سایز صفر نمیدونستم ممنون از آگاهی که دادین به من...  

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواندکه نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآییقصه عشق “انسان” بودن ماست . . .

سرویس تخت و کمد

کالسکه خیلی مهمه بچه توش راحت باشه

کربر هم اگر اهل بیرون رفتنیدلازمه

حداقل ده بیست تاشلوار راحتی ارزون براماه های اول ک نخوای اذیت شی

چهارپنج دست لباس جلوباز براتوی بیمارستان

پنج شش دست سایز یک

یکی دودست صفر

سه چهاردستم سایز دووسه

و اسباب بازیای دم دسای برانوزاد

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی وما رستگار! ...  .میشه واسه سالم دنیااومدن پسرم دعاکنید؟ 

لباس سایز صفر بیشتر از 1 دست بگیرید.سایز صفری که من گرفتم تا 3،4 ماهگی تن بچم میکردم.وقت خرید حتما به این دقت کنید که بچتون چ فصلی به دنیا میاد

پول عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرتم😍😍
اي جوووووون    


😍💋😍💋😍

در زندگی یاد گرفتم:با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود.وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم.
بیشتر همون لباس استفاده میشه و حتما حوله خیلی نرم باشه من از این بسته بندیها  که ست هستن گرفتم ...

اره دقیقا منم ازین ست حوله خریدم بد استفاده و شستن خیلی زبر شد... رفتم حوله تکی براش خریدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792