2777
2789
منم ساعت میزارم ۶ پاشم تا ۶ ۱۰ بار بیدار میشم تو روز چرت میزنم آب میزنم صورتم.بعد وسط درس از خستگی خ ...

طاقت بیار سیسی خیلیییی دیگه نموندهههه بیا تمومش کنیم🤧😭😭😭🥲

وای خیلییی قشنگ بود خیلیییی خیلییییی زیاددددد

اقا چقدر مفهومی بود و توش درس داشت خیلی یعنی از این سریالا که میفهمم یه چیزی بهم اضافه شده بعدش 😭😭🥲

وای اینقدررررر گریه کردم اینجاش که اومد اون باباشو بغل کرد اینقدررر گریه کردم 

یه لحظه کوچولو شد واااای😭😭😭😭😭😭😭😭

میدونی دیگه بیخیال این شد که بگرده دنبال باباش چقدر حرف قشنگی میزد مقصدی برای خودت تعیین نکن تا سرگردون نشی میخواست بگه در لحظه زندگی کن لذت ببر

وای دیدی چیشدددد

باباش اومده بود وسایلشو از مدرسه برداشته بود یعنی اومد دنبالش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فقط دیر اومد😭😭😭😭😭😭😭

دقیقا الان راه برای فصل دو بازه میتونه مینی سریال باشه نمیدونم باباشو پیدا کنه درمان شه 

نشون بده ازدواج کردن زندگی میکنن😭😭

احتیاج دارم اینو ببینم

🫶

منم ساعت میزارم ۶ پاشم تا ۶ ۱۰ بار بیدار میشم تو روز چرت میزنم آب میزنم صورتم.بعد وسط درس از خستگی خ ...

عا راستی اسکویید گیم ۳ هم ۶ تیر پیاد قشنگ بعد کنکور بیا عشق کنیم🤣🤣🤣😂

🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طاقت بیار سیسی خیلیییی دیگه نموندهههه بیا تمومش کنیم🤧😭😭😭🥲وای خیلییی قشنگ بود خیلیییی خیلییییی ز ...

آره من اونجا که خواهرش اومده بود دنبالش بگرده زار میزدممممممم   

خیلی خیلی خیلی قشنگ بود...منم روانم به پایان خوشش نیاز داره

اسکویید گیمم قراره اشکمونو در بیاره بعد ازینکه کنکور حسابی خوشحالمون کرد واسه ما آسونه

بزن بخونیم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره من اونجا که خواهرش اومده بود دنبالش بگرده زار میزدممممممم خیلی خیلی خیلی قشنگ بود...منم روانم ...

وای اره😭😭🥲

چقدر من این شخصیت بونگ سوک رو دوست داشتم چقدرررررر مهربوننننن بود😂😂😭😭هعی بریم بخونیم 

🫶

وای اره😭😭🥲چقدر من این شخصیت بونگ سوک رو دوست داشتم چقدرررررر مهربوننننن بود😂😂😭😭هعی بریم بخونی ...

وااای خیلییییبییی.اونجا که غذا میداد بهش  خدایا من دکتر شم دستم برسه به آدما کمک کنم.....

بخونیممممم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
چه قشنگگگگگ اره😭😭😭😭🥲🩷

آرزوم قبولی توه...بخاطر من هر روز بیشتر از روز قبل بخون....همه تلاشتو بکن که سال دیگه به کنکوریا بگی من یه دقیقه بیشتر نمیتونستم بخونم

پایه ای تا قبل خواب از الان ۶ بخونیم؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آرزوم قبولی توه...بخاطر من هر روز بیشتر از روز قبل بخون....همه تلاشتو بکن که سال دیگه به کنکوریا بگی ...

اره حتماااا ۶ ساعت بخونیم بعد بخوابیم🥲🥲🥲🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

🫶

اره حتماااا ۶ ساعت بخونیم بعد بخوابیم🥲🥲🥲🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

پس بخونیم از الان ۶ ساعت تا قبل خواب

بدوووو هانی تو یه دانشجوی ژاپنی هستی سال دیگه

کونیچیوا  همینو بلدم میشه سلام واتاشی هم میشه من  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
پس بخونیم از الان ۶ ساعت تا قبل خواببدوووو هانی تو یه دانشجوی ژاپنی هستی سال دیگهکونیچیوا همینو بلد ...

😭😭😭😭🥲🥲🥲هیچ کی به اندازه تو به من انگیزه و امید نمیده 

من تایمم از ۵ شروع میشه بالاخره دارم کلاسایی که جا انداختمو میبینم 

بعدشم یکم مرور و تثبیت کنم بعدش عمومی ها رو میخونم👌

🫶

😭😭😭😭🥲🥲🥲هیچ کی به اندازه تو به من انگیزه و امید نمیده من تایمم از ۵ شروع میشه بالاخره دارم کلا ...

واسه همین من و تو همو پیدا کردیم  تا قبولی کنار همیم   و بعدش فقط خوشی هاست

منم از ۵ شروع کردم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
واسه همین من و تو همو پیدا کردیم تا قبولی کنار همیم و بعدش فقط خوشی هاستمنم از ۵ شروع کردم

چه خبررررر امروز چطور بودددد

امروز من موندم و یه عالمه نمره منفی

کاش کنکور نمره منفی نداشت🤧🥲


🫶

واسه همین من و تو همو پیدا کردیم تا قبولی کنار همیم و بعدش فقط خوشی هاستمنم از ۵ شروع کردم

بهت گفتم چقدرررررررر اهنگ Vancouver 2 از big naughty رو دوست دارممممممم🥲🥲🥲

فکر کنم قبلا هم گفتم الان داشتم گوش میدادم گفتم دوباره بگم اصلا ازش سیر نمیشم🥲🥲😂🩷

جزو تاپ تنمه

تو چه اهنگی رووووو خیلیییی

دوست داری که سلیقت رو نشون میده میخوام ببینم بیشتر کدوم سبکو میپسندی

🫶

چه خبررررر امروز چطور بوددددامروز من موندم و یه عالمه نمره منفیکاش کنکور نمره منفی نداشت🤧🥲

امروز خوب بود هانی از ۵ صبح تا الان ۱۳ خوندم حالت تهوع دارم  فکر کنم از کتابا باردارم  ریاضی زیاد خوندم مال اونه 

خدا منو بکشه من هی میخوام عفت کلام داشته باشم نمیزارن  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز