2777
2789
وووییییی اره این وو دو هوان چقدرررررر هاتههههههشههسهصهصهصه خیلی دوسش دارمممم خواهرم کوچولوعه خب اومد ...

ای جانممممم خواهرتم مثل ما خوش سلیقه است ببوسش  دنیاش رو رنگی رنگی میکنه یه خواهر خوب مثل تو

ولی دقت کردی چقدر با ما فرق داره نسلشون آخه جوجه توی کوچولو چجوری تشخیص میدی کدوم بهتره؟؟؟؟ منم خواهر برادرم اختلاف سنیمون زیاده در حد من تحلیل میکنن مسائل رو  هنوز مدرسه نمیرن ها....  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم امروز بیرون بودم ۹ ساعت میخونم بریممم بریمممممشب میخوام باز پلانکتون ببینم🥲

یادته منم ۱۱ میخوندم که مستر پلانکتون رو ببینم  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی باحالهههه خنده دارم هست ولی یه غم خاصی داره😭😭😭😂😭

من یه کلیپ از اسکویید گیم دیدم دل ندارم ببینمش اون که حامله است بوی فرندشم هست  من نمیخوام گریه کنم    

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من یه کلیپ از اسکویید گیم دیدم دل ندارم ببینمش اون که حامله است بوی فرندشم هست من نمیخوام گریه کنم

😭😩😔😂

هیچی نمیشه این فصل اونقدر غمناک نبود 🥲🤣

ولی حس میکنم ادامش که بیاد خیلیییی غمگین میشه

🫶

هانی من امرور ۱۲خوندم تا الان حتی یه کلمه دیگه نمیتونم به مامانم میگه خاسم میاد میخواستم بگم خستم خوابم میاد  بنظدت عادیه بعد ۱۲ ساعت؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هانی من امرور ۱۲خوندم تا الان حتی یه کلمه دیگه نمیتونم به مامانم میگه خاسم میاد میخواستم بگم خستم خو ...

وای ۳ بار خوندم تافهمیدم چی شده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من امروز نه و نیم خوندم الان داشتم مستر پلانکتون میدیدم واااااااااهااایایاایااییییی میخوام گریه کنممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چطوری این سریال هم میخندونتم هم به گریه میندازه😭😭😭😭😭😭😂😂چطوری این قدر این سریال خاصهه خیلی خوشحالم دیدمش

🫶

وای ۳ بار خوندم تافهمیدم چی شده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂من امروز نه و نیم خوندم الان داشتم مس ...

منم یادته هر روز میومدم میگفتم

با اختلاف بهترین ۲۰۲۴ بود واسه من و چقدر دقیق و لطیف ساخته شده و چقدر خوب بازی کردن و چقدر مفاهیم و دغدغه سریال خوب منتقل میشه من رسما باهاش زندگی کردم کشمکش زن و مرد ماجرا و اشتباهی که اتفاق افتاده بود حالا برو جلوتر اون آخرا خیلی عجیب میشه  

من سلیقه ام رو تحمیل نمیکنم چون خیلیا از جمله مامانم اصلا پای اون چیزی که من خوشم میاد نمیشینن و دوستام درکی از کیدراما ندارن و فیلم هم اصلا دنبال محتوا نیستن فقط سکانس! من فیلمای اونا رو نمیپسندم اونا فیلمای منو... واسه همین اصرار نکردم ببینی ولی واسه من چینچااااا خاص بود

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم یادته هر روز میومدم میگفتمبا اختلاف بهترین ۲۰۲۴ بود واسه من و چقدر دقیق و لطیف ساخته شده و چقدر ...

نههههه دقیقاااااااا من خیلی باهاشونن ارتباط گرفتم اصلا دوست ندارممم تموم شههه

یه قسمت دیگه مونده😭😭

به مامانم قول دادم بدون اون نگاه نکنم تا صبح ببینیمش

نمیخواااامممم میخوام الان ببینممم😂😂🥲🥲😭🥲😭😭🥲😭چه قدر سختی کشیدن جفتشون دلم میخواد برم جفتشونو بغل کنمممم اینقدر این سریال رو من تاثیر گذاشته😭😭😭😭🥲😂🥲😭🥲😂😭😭

خیلییی جدید بود سریالش شبیه هیچی دیگه نبود

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز