2777
2789
من منتظر ۵ هستم ببینم اتفاقای جالبی میوفته انگاری

خیلی باااااحاله🥲😂

من دارم بانو اوک هم میبینم اونم خیلییییی جذاب بود

بعد مدت ها تاریخی جذاب و قشنگ اصلا خسته کننده نیس

🫶

نه بابا با هیچکی قرار نمیزاره فعلا دارن شوخی میکنن😂😂😂😂🥲اونوو شایعه اسکلا این اپاته خیلی قفلیییی ...

آره خیلییییی خوبه 

خوبه که شایعه است  اونوو رو تو امضاهات ندیدم   ایدیال تایپت نیست؟  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰۲۴ خیلییییییی خوب بود خیلیییییییانهایپن سونتین اسپا اسکیز ایتیز همه چییییییییی همشووووناهنگای ۲۰۲۴ ...

منم امسال رو دوست داشتن علی رغم همه اتفاقاش از جمله فیل شدن در ورودی یونی ولی خب سال خوبی بود ۲۰۲۵ بهتر باشهههههه هم واسه کیپاپ هم مااااا

من ایتیز رو امسال شناختم دستاورد کیپاپی من بود

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
خیلی باااااحاله🥲😂من دارم بانو اوک هم میبینم اونم خیلییییی جذاب بودبعد مدت ها تاریخی جذاب و قشنگ اص ...

من یکی یکی نگاه کنم اینجوری هفته ای دو قسمت میبینم و تمااام اسکویید گیم هم میاد با اون میشه ۴ قسمت بسمه زیادم هست بعد تلفن بانو اوک رو میبینم دلم یه چیز‌متفاوت میخواد

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره خیلییییی خوبه خوبه که شایعه است اونوو رو تو امضاهات ندیدم ایدیال تایپت نیست؟

وای قودای من چرااا

 به عنوان کسی که ۴ ساله فن آستروعه اونوو رو خیلیییییی دوست دارمممممممم

فرصت نشده بزارم🤣

یه چیزی ولی درمورد اونوو من چا اونووی ایدل رو خیلی بیشتر از چا اونووی بازیگر دوست دارم 

ولی حس میکنم همه برعکسن به نظر من مهارت های ایدل بودنش بیشتر از بازیگریشه🗿❤️ولی اصلا فرصت نمیشه که کسی به این موضوع توجه کنه حالا جدا از فن های کیدراما که دوسش دارن تو کیپاپ خیلی بهش توجه نمیشه🥲

🫶

منم امسال رو دوست داشتن علی رغم همه اتفاقاش از جمله فیل شدن در ورودی یونی ولی خب سال خوبی بود ۲۰۲۵ ب ...

دقیقااااااااا فقط فکر کنم این درامای هایب و مین هی جین ریدن تو ۲۰۲۴ به جز این همه چی خوووووب بود

🫶

من یکی یکی نگاه کنم اینجوری هفته ای دو قسمت میبینم و تمااام اسکویید گیم هم میاد با اون میشه ۴ قسمت ب ...

اره دقیقا این بانو اوک خیلی متفاوتههه 

وای چه قدر من منتظر اسکویید گیمم🥲🥲🥲

🫶

من یکی یکی نگاه کنم اینجوری هفته ای دو قسمت میبینم و تمااام اسکویید گیم هم میاد با اون میشه ۴ قسمت ب ...

امتحان زبان دارم دعا کن این ترم پاس شم تموم شه بره پی کارش😑😑😑🥲🥲🥲

وای وای وای وای وای کامبک اسکیزززززززز دیگه nmt

سولوی چانگبینو خیلیییییی دوست دارم خیلیییی🥲🥲🥲🥲🥲خیلی خفنهههههه

هه من الان باید تایلند میبودم نه اینجاااااا

🫶

منم امسال رو دوست داشتن علی رغم همه اتفاقاش از جمله فیل شدن در ورودی یونی ولی خب سال خوبی بود ۲۰۲۵ ب ...

دستاورد امسال من cravity و nowadays بودند 

به به هر ساله چیز های جدیدی به ما اضافه می‌شود 🗿😭🤣🤣🤣

🫶

من یکی یکی نگاه کنم اینجوری هفته ای دو قسمت میبینم و تمااام اسکویید گیم هم میاد با اون میشه ۴ قسمت ب ...

خوش به حال پارتنر اینده ی هان جیسونگ🥲🥲🥲🥲

نیازمند پارتنری ام که خط قرمزش اشک های من باشه 

ههی تنها کاری که میتونم بکنم عوض کردن امضامه🗿🥲😂

🫶

وای قودای من چرااا به عنوان کسی که ۴ ساله فن آستروعه اونوو رو خیلیییییی دوست دارممممممممفرصت نشده بز ...

منم اونووی آیدل بنظرم بهتره کلا تو دراماها یکمی ملو بازی میکنه خوبه ها نه اینکه بد باشه ولی من همیشه طرفدار رقباش هستم مثل زیبای حقیقی یا مثلا درامای روز خوب برای سگ بودن رو درک نمیکنم ولی اون یکی دراما که الان اسمش یادم نیست با اون آجوما که اسمش یادم نیست فقط پسر اون مرده بود که آجوما کشته بودش چون اون فکر میگرد پسرشو کشته  درجه فنا بودن من اینجا معلومه که نمیتونم برم یه سرچ بزنم اسم دراما رو...۱۲ ساعت خوندم دارم جون میدم...اونجا خوب بازی کرد کلا یکم زیادی سافته ولی منم آیدل بودنش بنظرم بهتره هر چند الان تمرکزش رو بازیه

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
خوش به حال پارتنر اینده ی هان جیسونگ🥲🥲🥲🥲نیازمند پارتنری ام که خط قرمزش اشک های من باشه ههی تنها ...

هر جا چرخ بزنی میرسی به ریشه اسمت خوش بحان هان جیسونگ که تو فنش هستیییییییییی  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
دستاورد امسال من cravity و nowadays بودند به به هر ساله چیز های جدیدی به ما اضافه می‌شود 🗿😭🤣🤣🤣


    امسال علاوه بر کیپاپ به یه دستاورد دیگه نیازمندیم

از ته ته ته قلبم آرزومه ژاپنی دانشگاه تهران قبول بشی

بخاطر من میشه تو این زمان باقی مونده ۱۰۰ خودتو بزاری؟ ۱۰۰ خودت

نمیتونم قبولیو تصور کنم مگه با تو

میشه از فردا ۱۰۰ خودتو بزاری؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
امتحان زبان دارم دعا کن این ترم پاس شم تموم شه بره پی کارش😑😑😑🥲🥲🥲وای وای وای وای وای کامبک اسکی ...

من این یکی رو نمیتونم مگه کیپاپرا دل ندارن

تایلند خط قرمزه اونجا نه  هر جای دیگه بگی موافقم جز اونجا  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم اونووی آیدل بنظرم بهتره کلا تو دراماها یکمی ملو بازی میکنه خوبه ها نه اینکه بد باشه ولی من همیشه ...

وای افرینننن حرف دل منو زدی خیلی جرئت نمیکنم اینو همه جا بگم بعضیا خیلی متعصبانه نظر میدن البته من کی باشم که بخوام حرفه ی اونوو رو زیر سوال ببرم ولی اونوو کلا یه استایل بازیگری داره به نظر من مناسب نقش های سریال های عاشقانه کیوت گوگولی نیست به شخصه من حسی دریافت نمیکنم🥲

به جز سریال های همین که تو میگی اسمش دنیای شگفت انگیز این خوب بود چون این اخلاقش و سبکش به این نقش میومد ایلند هم خوب بود باز 

در واقع چطور بگم اونوو تو کیدراما فقط از کاراکتری به کاراکتر دیگه منتقل میشه

بازم من خیلی دوسش دارم البته

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز