2777
2789

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت 

متحیرم چه نامم شهِ ملکِ لافتی را...💚

جانم_علی😍#  

آنکس که بداند و بخواهد که بداند/خود را به بلندای سعادت برساند/آنکس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آنکس که نداند و نداند که نداند/در جهل مرکب ابدالدهر بماند /آنکس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شعرازکیست؟

حافظ 

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

استارتر اجاره هست چند تا شعرای مورد علاقمو اینجا بذارم؟

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

به خودم آمدم انگار تویی در من بود 

این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

تو را با غیر می‌بینم صدایم درنمی‌آید 

دلم می‌سوزد و کاری ز دستم بر نمی‌آید 

نشستم کنجی افتادم ، باده خوردم ، خون گریستم

تحمل می‌رود اما شب غم سر نمی‌آید


یه ثانیه بیشتر رو معنیش تمرکز کنم قلبم درد می‌کنه، این شعر واقعاً تحت تأثیر قرار داده منو و البته تا کسی همچین غمی رو تجربه نکرده باشه نمیتونه یه درصد هم درک کنه این شعر چی میگه

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

روزی كه نماند دگری بر سر کویت

دانی که ز اغیار وفادار ترم من!

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

ممنون از تاپیک قشنگت

اگر ماه بودم ، به هر جا که بودم 🌙


سراغ تو را از خدا می گرفتم


و گر سنگ بودم ، به هر جا که بودی ،


سر رهگذار تو جا می گرفتم .


اگر ماه بودی – به صد ناز – شاید


شبی بر لب بام من می نشستی


وگر سنگ بودی ، به هر جا که بودم


مرا می شکستی ، مرا می شکستی !🥺🥺


 

عاشقی؟

یه چیزی فراتر از عاشقی...

زندگیمو باختم من سر همین قضیه

چهارمین کاربریمه تازه وارد نیستم😁 تو نی نی سایت سلیطه بازی مهم نیست چون عین این بچه مدرسه ایا میری نی نی یار و تگ می‌کنی ، حضوری این کارارو میکردی بهت نشون می‌دادم سلیطه واقعی کیه😉 اگه چرت و پرت گفتی ولی من چیزی نگفتم علتش اینه مریضای تیمارستان قابل ترحمن نه قابل تفکر😂🔥

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش