2777
2789
عنوان

کلافه شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 268 بازدید | 24 پست
طبیعیه شما خودت انگار الان روحیه ات اومدهوپایین خسته شدی ی مدت بیخیالش باش به خودت برس 

قبل از دعوا همین کارو میکردم براش البته چون دعوا نداشتیم انقدر ازش سرد نبودم به خودم میرسیدم زیادم واسم مهم نبود که نحبت نداره و از این حرفا ولی بعد دعوا که شد دعواهای قبلی کتک های قبلیش میاد جلو چشمم اصلا کتک هاش به حهنم .شما میتونید با مردی زندگی کنید که تو حرف های عادیش وقتی نظر میدید که برخلاف میلشه تحقیرتون کنه بگه چیزحالیته یا اینکه تو دعوا توهین کنه یا آخرشم برسه به کتک .آخه منم ادمم نمیتونم وهمش سکوت کنم 

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونطور كه قبلا دوستش داشتم الان ندارم دست خودم نيست آدم طلاق و اين چيزام نيستم. اينطور مواقع فقط صبر ميكنم. حديث هست كه زني كه در مقابل مرد بداخلاق صبوري كنه خدا اجرش و بيشتر از زنهاي ديگه ميده.

اونطور كه قبلا دوستش داشتم الان ندارم دست خودم نيست آدم طلاق و اين چيزام نيستم. اينطور مواقع فقط صبر ...

خوشبحالت منم دارم تحمل میکنم اما من میخوام زندگی کنم  مادر شم تو این زندگی که نمیتونم بچه دار شم اگه جلو بچن خوردم کنه یا کتکم بزنه چی؟اگه بچمو بزنه چی؟شما بچه داری؟

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
چیجوری تحمل میکنی

بخاطربچهامجبوری کاش توزمان نامزدی جداشده بودم اگه صبرم سر اومد امکان داره برم وپشت سرم نگاه نکنم

 ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯾﺶ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﺳﺖﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻤﺘﺮ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻤﺘﺮ ﺧﯿﺲ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺷﺪ..!  
قبل از دعوا همین کارو میکردم براش البته چون دعوا نداشتیم انقدر ازش سرد نبودم به خودم میرسیدم زیادم و ...

يكي مثل تو دقيقا اينجا نشسته تنها نيستي عزيزم. حتي منو پيش خانوادمم تحقير ميكنه داشتيم تو مشهد از دخترم عكس ميگرفتيم منم داشتم نظرمو ميدادم در مورد عكسا پيش جمع بهم ميگفت تو شاكت شد حرف نزن چرت و پرت نباف

جالب اینجاس یکی از فامیلشون گفت قبلا نمیشد با فلانی حرف زد انقدر بهس زود برمیخورد الان بهتر شده نمیدونن منو بیچاره کردن عشق کورم کرده بود هیچوفت فکر نمیکردم به این اعتراف کنم

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود

فقط بچه دار نشو تا همه چيز كاملا درست نشده بچه دارن نشو اخه مردها هوس بچه كه ميكنند يه مدت اخلاقشون خوب ميشه بعد زن فكر ميكنه همه چي درست شذه اما بعد از بچه خيلي از مردها دوباره اخلاقشون گند ميشه

‏از چیزی نمیترسم بجز حجم کتابهای نخونده و فیلم‌های ندیده
فقط بچه دار نشو تا همه چيز كاملا درست نشده بچه دارن نشو اخه مردها هوس بچه كه ميكنند يه مدت اخلاقشون ...

نه خودشم نمیخواد حس میکنم خودشم فکر جداییه

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز