2777
2789
شما مشکلتون چی بود خوردین چندوقت خورین؟من اضطرابم زیاده پانیک خفیفم دارم،اکثر اوقات احساس سرگیجه و ب ...

برای مشکل  خوردم 

چون همش انگار وسواس داشتم میگفتم خوب نمیشم و....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوساله سیتالوپرام میخورم(اینم تقریبا شبیه آسنترا هستش) حالم واقعا خوبه 

ازشدت افکار منفی و وسواس فکری داشتم دیوونه میشدم 

اگه واقعا حالت بده بخور زندگیت تغییر می‌کنه 

یکسال  همه راه ها اعم از ورزش و مشاوره و طبیعت گردی و... رو برای خوب شدن حالم امتحان کردم اما فایده نداشت مجبور شدم بخورم ولی الان راضیم


من دوساله سیتالوپرام میخورم(اینم تقریبا شبیه آسنترا هستش) حالم واقعا خوبه ازشدت افکار منفی و وسواس ف ...

خب خداروشکر که خوب شدین عزیزم.

والا منم یه وقت خوبم یوقت بد نمیدونم بخورم یا نه

خب خداروشکر که خوب شدین عزیزم.والا منم یه وقت خوبم یوقت بد نمیدونم بخورم یا نه

گلم خودتم باید به خودت کمک کنی 

خودتو سرگرم کار و ورزش و ... کن درکنار دارو خوردن

آن شاالله که کاملا خوب میشی اما اگرنشدی بگو دکتر داروتو عوض کنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792