من بهش پیام بدم ؟؟
اخه اون گفت اصلا از ازدواج منصرف شدم برو پی زندگیت
واسه همین نمیتونم پیام بدم
اصلا اون چرا پیام نمیده بگه پشیمونم اینو گفتم حتمن منو نمیخواد
نمیدونم بخدا هنگ کردم اخه خیلی عاشق هم بودیم تا الانم با هم کلی مشکلات رو پشت سرگذاشتیم نمیدونم چرا یهو اینجوری شد