2777
2789
عنوان

پیرسینگ گوش

2430 بازدید | 46 پست

خانوما رفتم روی غضروف گوشم رو سوراخ کردم الان سه روزه از درد داغون شدم تتراسیکلین هم میزنم ولی هم درد داره هم اینکه خیلی جابه جا نمیشه تو گوشم ..‌‌‌‌‌‌‌‌‌چکار کنم ..‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم منم زدم اگر میخوای تا راهنمایی کنم

متاهل و متعهد ❤️ لطفا هرکی امضامو دید اکر دوست داشت برام دعا کنه بریم سرخانه زندگیمون خسته شدم از عقد وام ازدواجمون جور بشه ضامن جور بشه 
خب سوراخ اصلی برای گوشواره بود ..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گفتم یه سوراخ دیگه هم بزنم

دختر منم مرداد ماه انجام داد اونقده دردناک بود و عفونتش خشک نشد تا گذاشت کیپ بشه سوراخا خودشو راحت کرد 

خب چرا رو همون نرمه گوش سوراخ نکرد؟خودتون گفتین جاشو؟

خب اونو داشتم ...گفتم بالاتر بزنم قشنگ تر بشه یه گوشواره حلقه ای بندازم .‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ولیواقعا فک نمیکردم دردناک باشه تا این حد 

اره لطف میکنید

اول از تجربه بگم برات گوشت با گوشت فرق داره بعضیا خوش گوشتن زود خوب میشن بعضیا ن 

اول اینکه تا ۳روز نباید بری حموم پماد ب همراه کپسول چرک خشک بریز روش و هر دفعه با پد الکی پاکش کن تمیز و بچرخونش تو گوشت حتما ک نچسبه

متاهل و متعهد ❤️ لطفا هرکی امضامو دید اکر دوست داشت برام دعا کنه بریم سرخانه زندگیمون خسته شدم از عقد وام ازدواجمون جور بشه ضامن جور بشه 
اول از تجربه بگم برات گوشت با گوشت فرق داره بعضیا خوش گوشتن زود خوب میشن بعضیا ن اول اینکه تا ۳روز ن ...

چه کپسولی ...آموکسی سیسلین خوبه؟؟ و اینکه اون گوشواره رو دربیارم تمیز کنم دوباره بزارم؟؟

بعد اینکه دردش خیلی طولانیه من حتی تا ۱ماه نمیتونستم سر اون سمت بخوابم تا ۴ماهم درد داشتم من ب شدت بد گوشیم چندبار عفونت کرد خیلی مراقبت میخواد بعد هر حموم با سشوار خشک کن پماد بزن قبلو بعدش مال من چون عفونت کرد گوشت اضافه آورد پشت گوشمو قیچی کردم ولی باز برگشت مجبور شوم درش بیارم ولی تو مراقبت کنی خوب میشه

متاهل و متعهد ❤️ لطفا هرکی امضامو دید اکر دوست داشت برام دعا کنه بریم سرخانه زندگیمون خسته شدم از عقد وام ازدواجمون جور بشه ضامن جور بشه 
اره لطف میکنید

من چاااااااار سال عذاب کشیدم   

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش