بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه مودی خردادی ام که زیادی بی احساسم😑 ،اعصابم خورد شه جیغ میکشم هر چی بابام میگه یکم دختر باش حالیم نمیشه همیشه دنبال دعوا ام جالبیش اینجاست وقتی طرفو میزنم گریه میکنم برای مظلوم نمایی😑،راستی قدم ۱۶۵عه وزنم ۵۰ خیلیا بهم میگن سیخ و درازی ولی من عاشق قدمم ،😑میانگرا ام وقتی درونگرا بشه حسم حتی از ۱۰۰متری من رد شی میزنم له میکنمت😑،اما برونگراییم مثل بچه ها میشم آخه کودک درونم به شدت فعاله،خب دیگه بسه
ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا
یه مودی خردادی ام که زیادی بی احساسم😑 ،اعصابم خورد شه جیغ میکشم هر چی بابام میگه یکم دختر باش حالیم نمیشه همیشه دنبال دعوا ام جالبیش اینجاست وقتی طرفو میزنم گریه میکنم برای مظلوم نمایی😑،راستی قدم ۱۶۵عه وزنم ۵۰ خیلیا بهم میگن سیخ و درازی ولی من عاشق قدمم ،😑میانگرا ام وقتی درونگرا بشه حسم حتی از ۱۰۰متری من رد شی میزنم له میکنمت😑،اما برونگراییم مثل بچه ها میشم آخه کودک درونم به شدت فعاله،خب دیگه بسه