نه بابا، من از طرف پدری لرم، از طرف مادری کرد، البته مادرم بزرگ شده لرستانه، لرها چون از مهموناشون با کباب پذیرایی میکنن شماها این فکرهارو میکنید، البته لرها به کباب به چشم دارو نگاه میکنن، مثلا تو ماشین یه پیرزنی گفت از دکتر اومدم یه پلاستیک دارو خریده بود بعد راننده بهش میگفت به جای دکتر رفتن برو کباب بخور حالت خوب میشه