2777
2789

عزیزم غذاهای حاوی قند رو حذف کنه چون سلول سرطان برای بقا نیاز به قند و کربوهیدرات داره ، عوضش از مواد غذایی مثل حبوبات و آجیل و سبزیجات خیلی استفاده کنه 

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میوه های قرمز خیلی خوبه هرچی که قرمز باشه مثل گوجه هندونه توت فرنگی آلبالو ،و...همه چی طبیعی باشه آب میوه رو خودتون بگیرید مایعات فراوان استفاده بشه دیگه لبنیات رو پاستوریزه و کن مصرف بشه از این لبنیات محلی تخورن خطرناکه و گوشت و جیگر رو ترجیحا رو منقل کباب نکنید ذغال خوب نیس

و تو خدای آرزوهای محالی...🌱💫🤍
پستان

انشالله که خدا بهشون سلامتی بده.

هر مرحله ای از درمان یک چیزی خوبه مثلا بعد عمل اگه لنفی برداشته بشه باید چربی و پروتئین زیادتری مصرف بشه.

توی پرتودرمانی خامه، آجیل اب هویج و آب سیب میوه های رنگی زیاد مصرف بشه.

شیمی درمانی 

میوه های رنگی، اب انگور، اب لیموی تازه، انجیر، اب طالبی.

غذاهای بیرون و غذای مونده حذف بشه. رژیم بدون قند سرشار از پروتئین باید مصرف بشه براشون. 

دیگه چیزای شیرین و قندی حذف بشه سبزیجات خیلی خیلییی تمیز و ضدعفونی شده باشه آجیل ومغزیجات خیلی خوبه و چون جلسات شیمی درمانی باعث حالت تهوع و یوبوست و تنفر از بعضی از غذاها و بوهاشون میشه چن روز اول بیشتر آبکی بخورم بعد کم کم برنجی و اینا که برای جلسه بعدی شیمی درمانی بدنشون تقویت بشع

و تو خدای آرزوهای محالی...🌱💫🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز