2777
2789
کتابشو ازکجا گیر بیارم دوتا کتاب دیگه هم معرفی کردن ازکجا بیارم شون

قیمتش برات مهم نیست؟؟ 

از دی جی کالا 

من شیراز از این کتابفروشیها که تو خیابون پهن کردن گرفتم  دقیق۱۶۹۰۰۰


گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

قیمتش برات مهم نیست؟؟ از دی جی کالا من شیراز از این کتابفروشیها که تو خیابون پهن کردن گرفتم دقیق۱۶۹ ...

چرا قیمتش برام مهمه باید برم ازکتابفروشی گیر بیارم 

اهای تو، تویی که غصه میخوری قدر سلامتی تو بدون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا قیمتش برام مهمه باید برم ازکتابفروشی گیر بیارم

شیراز کتاباش خیلی ارزونن 

من خودم هم اخر هفته بعد میخوام برم چند میلیون پول جمع کردن فقط میخوام کتاب بگیرم 

اسم کتابا رو اگه میخوای بده یا بزن گوگل تو دی جی کالا ببین حدودن همون قدر هستن 

برا من که تفاوت قیمت ۱۰۰۰۰ تومن بود 

راستی الان یادم اومد نشر کتابم آبیژه هست

گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

شیراز کتاباش خیلی ارزونن من خودم هم اخر هفته بعد میخوام برم چند میلیون پول جمع کردن فقط میخوام کتاب ...

حالا کتابایی که میخری اگر جالب اسماشون اینجا بگو منم تگ کن خدا خیرت بده نه عزیز مشدم 

اهای تو، تویی که غصه میخوری قدر سلامتی تو بدون

حالا کتابایی که میخری اگر جالب اسماشون اینجا بگو منم تگ کن خدا خیرت بده نه عزیز مشدم

عزیزم یه تاپیک دارم بذار اونجا تگت کنم 

چند تا کتاب دیگه هم خواستم معرفی کنم…

گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

ارع مشهد که متابفرشیاش میگن خیلی خوبه…

اولین چیزی که مشتاقانه خوندمش رمان اتاق کاهگلی بود و دومین کتاب آنسوی مرگ برای من خیلی جالب و هیجان انگیز بودن 

اهای تو، تویی که غصه میخوری قدر سلامتی تو بدون

اولین چیزی که مشتاقانه خوندمش رمان اتاق کاهگلی بود و دومین کتاب آنسوی مرگ برای من خیلی جالب و هیجان ...

جدی ؟ خوب بودن؟؟ مرسی 

یه لیست کتاب دارم بع اندازه ۳۰۰۰۰ سااال

گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

جدی ؟ خوب بودن؟؟ مرسی یه لیست کتاب دارم بع اندازه ۳۰۰۰۰ سااال

آره این رمانه ژانرش ترسناکه وبااهنگ بیکلام میخوندمش هیچوفت نتونستم اون بی آهنگ بیکلام ودوباره پیدا کنم این آنسوی مرگ هم براساس واقعیته خیلی خیلی جالبه 

اهای تو، تویی که غصه میخوری قدر سلامتی تو بدون

آره این رمانه ژانرش ترسناکه وبااهنگ بیکلام میخوندمش هیچوفت نتونستم اون بی آهنگ بیکلام ودوباره پیدا ک ...

مرسییی اینو هم اضافه میکنم

چند تا کناب دیگه هم معرفی کردم بهت…

گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز