2777
2789
عنوان

پسر پرست

376 بازدید | 24 پست

بچه من بین ۴نوه  مادرشوهرم اولین پسره 

بعد مادرشدهرم از اون زن های عقب افتاده هست ک پسر خیلی دوست داره 

اما من اصلا دوست ندارم بین بچه من با دخترا فرق بزاره 

راستش از این موضوع خیلی ناراحتم  ومتنفرم  که چون یکی پسره ب چشم برتر ببینی چون خودم زخم خورده ام 

بنظرتون بهش بگم همه توه هاتو ب ی چشم ببین  یا نگم بیخیال شم خوشحال باشم بچمو از بقیه بیشتر دوست داره

ولی قلبن از برتربینی پسر متنفرم چون تو خانواده ام همیشه تو همچین شرایط مزخرفی قرار داشتم‌

با گفتن تو اون چیزی نمیفهمه

ولش کن ولی خودت در راستای اذیت نشدن دخترای فامیل و رعایت حقشون تلاش کن

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا چون یه نفر یه نفر دیگه رو بیشتر دوست داره به هر دلیلی نمیشه گفت عقب افتاده بهشمعمولا بزرگترین ن ...

میدونی من بشدت متنفرم از اونایی ک پسرو بیشتر دوست دارن چون همیشه تو خونه ما این قضیه بوده 

به نظرم بهشون بگید که با همه نوه ها عادلانه و یکسان برخورد کنند چون اینجوی ممکنه خدایی نکرده سر همین فرق گذاشتن ها بعد ها بین نوه ها کدورت پیش بیاد من به شخصه با چشم خودم اینجور موردی رو دیده بودم فرق گذاشتن باعث ایجاد کدورت در فامیل میشه 😣

میدونی من بشدت متنفرم از اونایی ک پسرو بیشتر دوست دارن چون همیشه تو خونه ما این قضیه بوده

خب حالا نمیشه قیاس کرد 

خانواده شما این مدل بودن 

ولی این خانم مهر بچه به دلش افتاده 

اما در حقیقت همه رو یه جور دوس دارن در نهایت 

مادر من که اینجورین 4 تا نوه داره


🖤

اینو گفتی یادم اوند مامانبزرگم وقتی داداشم میاد میگه شاه اومدی شاه اومدی ب ما میگه کربلایی چطوری😂 حالا جالب اینجاست داداشم اصلا بهش سر نمیزنه میره ولی مامانبزرگم میره برلش گردو و کشک میخره میده ب ما میگه بعش بدید خودتونم نخوریدش😂

مگه فضولی؟
فخر ک ن. اگه پسر انقدر خاص بود خداوند ب پیامبرمون ۱دونه رو میداد

حالا دیگه جوری نباش نا شکری حساب بشه

هم دختر عزیزهست هم پسر

شاید ربطی به جنسیت داشته باشه پسرت جلو چشمش شیرینه

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز