2777
2789
عنوان

درس یا کار

| مشاهده متن کامل بحث + 581 بازدید | 18 پست
خب اول نگاه کن آزمون وکالت تا چه سنی برات مانعی ندارهخب اول میرم سر کار پول جمع میکنم و از یه بازه ز ...

درسم تموم شده دانشگاهم تموم شده چی میگی اخه 😐😐

فک کنم اصلا نمیخونی پیامامو

درسم تموم شده دانشگاهم تموم شده چی میگی اخه 😐😐فک کنم اصلا نمیخونی پیامامو

حواسم به این نبود فکر کردم میخوای شروع کنی کلا برای فوق لیسانس بخونی عذر میخوام! 

خب با این اوضاع بخونی بهتره اما از یه طرف اگه خدا نکرده قبول نشی این کارو از دست میدی؟ به هر حال هر احتمالی رو باید در نظر گرفت ولی موقعیتت عالیه برای وکالت و از لحاظ درآمدی ، درآمد خوبی داره، من بودم سختی میدادم به خودم میخوندم تا به اون شغلی که براش درس خوندم برسم🌷


چو ایران نباشد تن من مباد، به این بوم بر زنده یک تن مباد همه سر به سر تن کشتن دهیم ، از آن به که کشور به دشمن دهیم.🇮🇷🤍🇮🇷

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چجودی ذهنمو اروم کنم ؟؟؟؟

داستان زندگی من عجیبه 

من خیلی بالا پایین داشتم

 امیدوارم بتونم کمکت کنم من معجزه رو

ب چشم دیدم الانم ک هر روز شاهدشم

ببین همه ما انسانها مشکل دارن هر کی به 

یه نحوی،  اصلا زندگی بدون مشکل مسخره ست

من ب خود شناسی رسیدم تا تونستم ارامش 

بگیرم الان کوه مشکل هم روبرو ام باشه سعی ام

بر اینکه ک اروم و خونسرد باشم 

این مسیری ک من طی کردم سالها طول کشید

اما اگه بخوام کوتاه ب تو بگم: ببخش 

خودت رو ببخش پدر مادر دوست دشمن ....

تا توی خونه هم صلح برقرار باشه و بعد برو 

تو وجود خودت یوگا کن مدیتیشن کن 

ببین درس و دانشگاه و کار شاید تورو پولدار 

کنه اما تا وقتی ک از درون غنی نباشی هیچ 

کدوم ب دردت نمیخوره و باز هم گمشده ای 

داری ک هرچی میدوی پیداش نمیکنی

خودت رو پیدا کن بعدا همه چی معجزه آسا

درست میشه شک نکن

همه انسانها یه رسالتی دارن ب ارامش برسی

نشونه ها یکی یکی پیداشون میشه و متوجه 

میشی باید چکار کنی

اگر خواستی چیزی را پنهان کنی ،لای یک کتاب بگذار ، این مردم کتاب نمی خوانند.
نه عزیزم اگه احتیاج مالی خیلی نبود یعنی حتی اگه از قشر متوسط رو به پایینم هست بخونه ، اگه رسما قشر پ ...

الان قشر متوسط هم فقیره. درس بدون کار معنی نداره ولی این دوستمون کاری که میخواد انجام بده بی ارتباط به رشته و آینده اش هست و عملا وقت کشی محسوب میشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792