abaniiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 55 عنوان ارتودنسی 100 بازدید | 18 پست سلام تقریبا یه هفته هست ارتو کردم،براکتاش دهنم رو کامل زخم کرده موم هم میزنم فایده نداره،اصلا غذا نمی تونم بخورمشما رو هم اذیت کرد،چیکار کردید کی درست میشه؟! 1403/04/16 | 15:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1382teach عضویت: 1400/02/26 تعداد پست: 21048 عادت میکنیدهنت اومده جلو؟یا مثل قبله؟ هیهات من الذله هیهات من الذله✌🏻
_شرقی_غمگین عضویت: 1403/04/03 تعداد پست: 173 هیچ راهی نیس ببین یه سری موم هس که سفت تره اگه از اونا گیرت بیاد بهتر میشه ولی کلا تا اخر دوره زخم دهن عادیه
baharrjp عضویت: 1400/01/09 تعداد پست: 18330 براکتاش نباید زخم کنن به دکترت بگو که من غم دارم اندازه زیبایی تو..🕊️
صدام_کن_فاطیمااا عضویت: 1403/01/10 تعداد پست: 86 هزینه ارتودنسی چندشد شهرما نزدبک شصد میلیونه کدوم شهرین ما ۸۰ تا ۹۵ گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد ♥️🍃. امیدت فقط به خدا باشه 🌱. اون همه کاره اس🙃🫀.
پریناززززززززززززز عضویت: 1399/09/02 تعداد پست: 4196 یه سری ارتودنسی هستن کاملا شفاف هستناونا جواب نمیدن؟
shokofegilas عضویت: 1403/03/13 تعداد پست: 1113 کدوم شهرین ما ۸۰ تا ۹۵ یاخدا😬من هرچی جمع نیکنم ازاونطرف زیاد میشه نمیرسم بهش
پریناززززززززززززز عضویت: 1399/09/02 تعداد پست: 4196 یاخدا😬من هرچی جمع نیکنم ازاونطرف زیاد میشه نمیرسم بهش طلاجات بخر پول نقد نگه ندارهرچیزی که کارمزد کمتر داشت
shokofegilas عضویت: 1403/03/13 تعداد پست: 1113 طلاجات بخر پول نقد نگه ندارهرچیزی که کارمزد کمتر داشت اره باید طلای اب شده بخریم که دستمزد نداشته باشه
abaniiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 55 عادت میکنیدهنت اومده جلو؟یا مثل قبله؟ مثل قبله
abaniiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 55 عادت میکنیدهنت اومده جلو؟یا مثل قبله؟ فقط لب پایینم متورم شده
abaniiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 55 هزینه ارتودنسی چندشد شهرما نزدبک شصد میلیونه ۲۸ میلیون جای دولتی،شخصی نبود
shokofegilas عضویت: 1403/03/13 تعداد پست: 1113 ۲۸ میلیون جای دولتی،شخصی نبود کجاکدوم شهر میشه ادرس بدی منم میخوام ارتودنسی کنم
abaniiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 55 یاخدا😬من هرچی جمع نیکنم ازاونطرف زیاد میشه نمیرسم بهش من شیراز پیش دکتر معتضدیان۲۸ میلیون انجام دادم البته آخر دوره یه۱۰ هم باید بدم