jsbshj مدیر عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 1420 عنوان جوکر | مشاهده متن کامل بحث + 3344 بازدید | 60 پست بنظرتون کی برنده این فصله ازاین آدما دورم کن بد و خوب ندارن خستم 😔💔 1403/04/09 | 22:01 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پرنیان۹۵۹۸ عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 20273 علیمردانی قسمت زنا همفککنم الیکا عبدالرزاقی علیمردانی چون تجربشم داره، خیلی مسلطه و خیلی بهتر از بقیه کنترل میکنه خودشو حتی به خیلی از شوخیاهم اصلا خندش نمیاد بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه
سهیلاگلزارم عضویت: 1401/12/17 تعداد پست: 49025 چرا علاقه دارم ب بازیگریش و شخصیتش روزی لباسی خواهی خرید که مرگ در ان اتفاق میفتد بی آنکه بدانی......
سهیلاگلزارم عضویت: 1401/12/17 تعداد پست: 49025 علیمردانی قسمت زنا همفککنم الیکا عبدالرزاقی وای الیکا خوش خنده هست 😂😂زود میبازه روزی لباسی خواهی خرید که مرگ در ان اتفاق میفتد بی آنکه بدانی......
jsbshj مدیر استارتر عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 1420 مگه جوکر زن هم داره 😑😐 بله قراره از این به بعد خانمها بازی کنن یبار ازاین آدما دورم کن بد و خوب ندارن خستم 😔💔
swallow29 عضویت: 1401/06/27 تعداد پست: 11876 زنا که هنوز پخش نشده! اونوقت زنا میخوان چیکار کنن؟ نه میتونن حرفایی که مردها میزنن بزنن، نه حرکاتی از خودشون در بیارناونوقت احسان اون وسط میخواد چیکار کنه؟
پاییز_خانومی عضویت: 1402/07/28 تعداد پست: 8416 فکر کنم جواد خندید چون قسمت بعد مهران بهش گفت دیگه از ته دل بخند عه پس می مونه نصرالله چون خیلی اخمو بود اخراش ..یا جواد یا نصرالله
sepideh1379 عضویت: 1400/01/30 تعداد پست: 20737 اررره این فصل نوبتیه متین ستوده باید همه جا باشه؟ 🤦🏻♀️ چه نمکی داره اخه! 🏋️♀️👩🏻🦱🌱
jsbshj مدیر استارتر عضویت: 1402/08/09 تعداد پست: 1420 اونوقت زنا میخوان چیکار کنن؟ نه میتونن حرفایی که مردها میزنن بزنن، نه حرکاتی از خودشون در بیارناونوق ... آره فکر نکنم اصلا جالب بشه ازاین آدما دورم کن بد و خوب ندارن خستم 😔💔
sisili70 عضویت: 1401/01/07 تعداد پست: 9086 علاقه دارم ب بازیگریش و شخصیتش ولی اطرافیانش زیاد باهاش جور نمیشن همش تک افتاده 😑
doshize عضویت: 1396/07/14 تعداد پست: 33916 علیمردانی قسمت زنا همفککنم الیکا عبدالرزاقی مگه جوکر زنانه هم داره؟ به هیچکس بیش از اندازه بها ندید
noori8417 عضویت: 1401/03/16 تعداد پست: 1729 اون یارو نیما شعبان نژاد از اولش هزار بار خندید نگرفتن...هر کی میبره این نبره😐🤝🏻 خوشحال و شاد و خندانم/قدر دنیارو میدانم/خنده کنممن/دست بزنم من/پا بکوبم من/شادانم💃🏻اگه باریتم خوندی دمت گرم😇😆
عزیزدلشوهرم عضویت: 1402/12/01 تعداد پست: 1033 علیمردانی قسمت زنا همفککنم الیکا عبدالرزاقی مگه قسمت زنا رو هم داره؟ اون که پر از محدودیت میشه
گلیییییی1393 عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 6198 احتمالا قسمت زنان رو بعد محرم نشون بدن دیگه، چون هفته دیگه محرمه