2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لیسانس ریاضی دارم هوش مصنوعی سخته؟ برنامه نویسی چی؟ دانشگاه داره رشته اش رو یا تو موسسه ها بخونم؟

چرا نمیری برای دبیری ریاضی خیلی قبولی داره 

هوش مصنوعی یه کم سخته ساعت کاریش هم یه کوچولو بیشتره ولی درآمد داره 

برای برنامه نویسی باید بری علمی کاربردی بهتره

بهش گفتم قبول کرده منو بیاره دعا کن بیاد خواستگاریم و منو بگیره بهم عشق داشته باشع برآم دعا کن

دعا میکنم عزیزم ولی مراقب باش تا از انتخابت پشیمون نشی و بدتر اذیتت نکنه 😊

چرا نمیری برای دبیری ریاضی خیلی قبولی داره هوش مصنوعی یه کم سخته ساعت کاریش هم یه کوچولو بیشتره ولی ...

احساس میکنم دیر شده دیگه، نزدیک 15 ساله درسم تموم شده 

میدونم آخرشم هیچ کاری نمیکنم 

برنامه نویسی سخته یا میتونم؟ 

مرسی گلم‌ دعا کن برام بیا خواستگاریم دعا کن نادر خوبی برا بچش بشم 🌱انشالله پیشرفت کنی تو زندگیت گلم

ان شاء الله بیاد خواستگاری، و خوشبختت کنه 

شما هم باعث خوشبختی ایشون و بچه اش باشی💚


دعا میکنم عزیزم ولی مراقب باش تا از انتخابت پشیمون نشی و بدتر اذیتت نکنه 😊

نه گلم پشیمون نمیشم پسر خوب و با سیاسته  دستشم به دهنش میرسه فقط دوبار ازدواج کرده و زنشو نمی دونمطلاق میده یا نگه میداره برام دعا کن بیاد خاستگاریم

احساس میکنم دیر شده دیگه، نزدیک 15 ساله درسم تموم شده میدونم آخرشم هیچ کاری نمیکنم برنامه نویسی سخته ...

نه هر موقع دوست داشته باشی میتونی به اهدافت برسی عزیزم برنامه نویسی هم سختی های خودشو داره ولی ارزش داره فقط نیازه براش وقت بزاری 

نه گلم پشیمون نمیشم پسر خوب و با سیاسته دستشم به دهنش میرسه فقط دوبار ازدواج کرده و زنشو نمی دونمطل ...

خب اگر اینجوریه که خوبه 

یعنی تو میشی زن دوم ؟؟

باشه حتما دعا میکم

نه هر موقع دوست داشته باشی میتونی به اهدافت برسی عزیزم برنامه نویسی هم سختی های خودشو داره ولی ارزش ...

ممنون عزیزم 💖

خیلی اهداف داشتم ولی انگار قفل شدم، نه حوصله دارم، نه اشتیاق

فقط گاهی بهش فکر میکنم، ولی نمیتونم تلاش کنم. 


خیلی خیلی لطف کردید، منو راهنمایی کردی

موفق باشی عزیزم 💐

آدمای موفق و پرتلاش رو دوست دارم 💖

خب اگر اینجوریه که خوبه یعنی تو میشی زن دوم ؟؟باشه حتما دعا میکم

نه زن سومم اولی بچه دار نشد رف به اجبار پدرو نادر هفته بد طلاق زن گرفت منم عاشقش شدم بهش گفتم گف میارمت برآن دعاکن بیاره منو توو خدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792