منم دومی رو دوست داشتم ولی مامانش نذاشت بعد این اولی اومد فکر کردم مث اونه صادق راستگو
ازاون هرچی پرسیدم عین حقیقت میگفت گفتم چرا میگفت نمیخام زندگیمو با دروغ شروع کنم
این دومی بعد ۸ماه مثل حباب ترکید همه مهربونیش هم محبتت مثل خنجر شد واسم
تازه دیدم تموم مدت داشته نقش بازی میکرده😢💔