2777
2789
هیچکدوم.ته همش بدبختیه

بنازم

😘😘😘🤍🤍🤍بخند قربونت برم 😂😂😂♥️♥️♥️ژوووووون 😁😁😁ژیگرمی🤪🤪🤪😑😑😑😑😑😑😑چیه میخوام یکم بچه باشم مشکلی داری؟                  تو خیلی باارزشی  من قدرتو میدونم دوستت دارم           یادت باشه همیشه یکی تو آسمونها تورو نگاه میکنه     اون دوستت داره عاشقته مراقبته     من تو هیچکدوممون تنها نیستیم  ما خدارو داریم      هر شب تو فکرتم   اونیکه واقعی دوستم داشت خدام بود      به هیچکس جز خدا محتاج نباش  یادت باشه از کجا اومدی و کجا خواهی رفت 🤚 خوبه خوشحال شدم باعث خندت شدم 😑😂بوس بای

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وقتی گزینه هیچ کدوم رو لغو میزنید 

پس باید بین بد و بدتر انتخاب کرد 

به نظر من صداقت خیلی مهمه ، چون اختلال های رفتاری رو میشه اصلا کرد اما دروغ گویی منشأ درونی داره که گاهی اوقات اصلاح اون غیر ممکنه 



پزشک ( MD _ Ph.D - genetics ) 

منم دومی رو دوست داشتم ولی مامانش نذاشت بعد این اولی اومد فکر کردم مث اونه صادق راستگو 

ازاون هرچی پرسیدم عین حقیقت میگفت گفتم چرا میگفت نمیخام زندگیمو با دروغ شروع کنم

این دومی بعد ۸ماه مثل حباب ترکید همه مهربونیش هم محبتت مثل خنجر شد واسم 

تازه دیدم تموم مدت داشته نقش بازی میکرده😢💔

 
منم دومی رو دوست داشتم ولی مامانش نذاشت بعد این اولی اومد فکر کردم مث اونه صادق راستگو ازاون هرچی پر ...

اول اون لش سیگاری اومد خواستگاریم 

بعد ک نشد 

این دروغگو مادرش ب مادرم گفت واس خولستگاری

۸ماه نقش بازی کرد 

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز