2777
2789
عنوان

دعوا کردیم 💔💔

| مشاهده متن کامل بحث + 414 بازدید | 31 پست
وای خدا از دستشون میگه لباس درس میپوشدی اینجوری نمی‌شود

وایییی نمیدونم چرا بعضی پسرا یا مردا میگن اگه ظاهر یا رفتار تو درست بود اینجوری نمیشد😐 بعد وقتی بهشون ی چیزی میگی میگن اره بابا من مورد دیدم زنه چادری بوده داشتن مزاحمش میشدن😐

ساکنان دریا پس از مدتی دیگر صدای امواج را نمی شنوند و اما چه تلخ است روایت غم بار عادت:/🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۰ خب منم

مال منم بیست سالشه ببین 

من ۱۸ سالمه دختر تو سن من اندازه یه خانوم سی ساله میفهمه اما پسرا تا ۳۰ سالگی دارن بزرگ میشن و شااید توسن ۲۵. ۲۶ یکم عاقل بشن مردا مث بچه ها هستن باید باهاشون با زبون راه بیای

نمیخوام بمیرم ولی نمیخوام اینجوری زندگی کنم
مال منم بیست سالشه ببین من ۱۸ سالمه دختر تو سن من اندازه یه خانوم سی ساله میفهمه اما پسرا تا ۳۰ سالگ ...

منم ۱۸ سالشه 

آره راه اومدم خودش دعوا کرد قهر کرد رفت 😊😂

کاربری دست دو نفر
اره 😂😂😂

من چندشب پیش ک با شوهرم بیرون بودیم اون داشت با یکی از اشناهامون صحبت میکرد و دیگه میخاست خدافظی کنه من دو قدم رفتم جلوتر اروم اروم

بعد همزمان ی موتوری رد شد پسر بودن چیزیم نگفتن شوهرم گقت اگه جلوتر از من راه نری چپ چپ نگات نمیکنن😐🚶🏼‍♀️🖐

ساکنان دریا پس از مدتی دیگر صدای امواج را نمی شنوند و اما چه تلخ است روایت غم بار عادت:/🙂

مرد غیرتی پیرتون میکنه.با اینکه تیپم امروزیه و به خودم میرسم اما شوهرم غیرتیه.فکر نکنین غیرتیا همه شون مذهبی و محجبه ان.غیرتی بودن با شکاکی و بدبینی فرق داره اما اینم بده همش استرس دارم کسی تو خیابون نگاهم نکنه حرفی نزنه چون شوهرم کله ی طرفو میکنه.بارها باهاش حرف زدم گفتم من دیگه یه بچه ی هفت ساله دارم کی به من توجه میکنه ؟مگه دختر ۱۸ساله ام که انقدر نگرانمی؟ولی درست بشو نیست.فقط کافیه یکی بهم زل بزنه وای....

منم ۱۸ سالشه آره راه اومدم خودش دعوا کرد قهر کرد رفت 😊😂

ببین مثلا رل من رو خندیدن الکی حساسه منم ک خداروشکر نیشم همیشههه بازه😂😂 به قول خودش ب ترک دیوار میخندم .... همبنطور اصلا از گریه خوشش نمیاد گریه کنم دیوونه میشه مثلا وقتی الکی میخندم خوشش نمیاد قهر میکنه میگم چیه؟ میخوای گریه کنم؟ اونم میگه عههه نه بعد قربون صدقه ام میره تازگیا وقتی میخنده بهش میگم فدای خنده هاش بشمم 

اونم یاد گرفته گاهی اوقات ک الکی میخندم اینو میگه

نمیخوام بمیرم ولی نمیخوام اینجوری زندگی کنم
ببین مثلا رل من رو خندیدن الکی حساسه منم ک خداروشکر نیشم همیشههه بازه😂😂 به قول خودش ب ترک دیوار می ...

منم گریه کنم کلی بغلم میکنم 

بعد میگه غلط کردم 

وای منم شماممم یک بار وسط دعوامون خندم گرفت ۳😂😂😂

کاربری دست دو نفر
منم گریه کنم کلی بغلم میکنم بعد میگه غلط کردم وای منم شماممم یک بار وسط دعوامون خندم گرفت ۳😂😂😂

بحث جدی میکنه وسطش میخندم قهر میکنه تو تماس تصویری بغلش میکنم 😂❤ رابطه مون لانگه

نمیخوام بمیرم ولی نمیخوام اینجوری زندگی کنم
🥺🥺

وای اگه بدونی 

یکبار رفته بودیم رژ بخرم تو انتخاب دوتا رنگ دو دل بودم،شوهرم به فروشنده گفت دوتاشو برمیداریم.بیچاره پسره فقط سوال  کرد.از من پرسید رژ کدومش شد؟یهو  شوهرم مثل غول از بالاسرم ظاهر شد با دعوا گفت مگه نگفتم دوتاشو بذار؟دوباره سوال کردنت چیه؟گفتم الانه که شر بشه.اخلاقای خوب داره ها اما غیرتی بودنش  پیر کرده منو.همش تو استرسم.یکبارم یه زنه خیلی محترمانه اسم عطرمو پرسید.بعد گفت همسرم خیلی از عطرت خوشش اومد گفت بیام سوال کنم بخریم.بی منظور و محترمانه گفت.شوهرم میخواست بره جر بده طرفو.گفتم احمق جان منظوری نداشته که گفته زنش بیاد جلو دیگه.اون زنه هم خر بازی درآورد که اینو گفت.میتونست اسمی از شوهرش نیاره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز