ههیچوقت پشیمون نمیشم
کاری ب عشق ندارم
الان پیشش بودم اومد ی قضیه تعریف کنه هم اشک تو چشمش جمع شد هم با حالت عصبانیت گفت
ی پسره تو سربازی هی زنگ میزنه ب دوست دخترش جواب نمیداده مرخصی میگیره میبینه بلاکش کرده
بخدا دل شکستن تاوان داره من ذاتم انقدر بد نیس تو باشی عذاب وجدان نمیگیری ؟؟؟؟؟؟
کل این ی ماه فقط ب من زنگ زده با مامانش ۳بار حرف زده
اگه ی بلایی سر خودش بیاره چی ؟؟؟؟؟
من ب خدا اعتقاد دارم دل بندشو نمیشکونم اونم ی جایی دستمو میگیره