2777
2789
اصلا چرا منی تجربیم باید تاریخ بخونم🤬🤬

به همون دلیل که ما انسانی هستیم و باید ریاضی و سلامت بهداشت با ضریب بالا پاس کنیم 😑💔

ببین واقعا هدفشون از انتخاب رشته ی دبیرستان سرکار گذاشتن ما بوده چون الان هممون داریم درسای همو تقریبا میخونیم

اگه دنبال یه کادو یا دکوری میگردی که هنری باشه بیا تو پیجم ✅آموزش مجازی نقاشی هم داریم با صفر تا صد نکات نقاشی 🌈💙 آیدی  yek_tarh_eshgh

[QUOTE=342861118]کی گفته این حرفو؟؟[/QUOTE چون واقعا دیدم ک انسانی ها مدرسمون چ ذوقی دارن برا کلاس تاریخ خودمم ذوق میکنم برا کلاس تاریخ بخاطر اینکه کلاسی جذابیه دبیرمون خیلی با سواد و با اخلاق بود

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792