2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودكشى چه ربطى به دانشگاه داره كه اخراج شدى؟ خوب درحال درمان هستى؟

خوابگاهی بودم یکی فهمید همرو خبر کرد گفتن تو استرس ایجاد کردی برا بچه ها بزور مرخصی دادن بهم ولی میدونم دیگه خوابگاه رام نمیدن

نه قرص میخورم فقط

خوابگاهی بودم یکی فهمید همرو خبر کرد گفتن تو استرس ایجاد کردی برا بچه ها بزور مرخصی دادن بهم ولی مید ...

سنی نداری ک

برو تراپی.عشق ی طرفه ب چ‌دردت میخوره ک‌خودتو‌گرفتارکردی

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
هزینش خیلیه چن سال پیش یکی دو جلسه رفتم جلسه ای ۳۰۰ تومن

ی جای اررون برو.ک خوب بشی‌حتی اگه‌گرون باشه.می ارزه‌چون سلامتیه

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
رو تخت دراز میکشم غصه میخورم با قرص

خوب ببين اين خودش براى افسردگى سمه سعى كن به زور هم شده برى بيرون برو كلاس ورزشى شنا كلاس رقص كلاس بازيگرى فن بيان 

تنها كسى كه ميتونه نجاتت بده خودتى دنبال معجزه نباش معجزه خودتى  الان سنى ندارى شروع كن تا بدتر نشدى آيندت و بساز بشو ادمى كه بقيه حسرتش رو ميخورن بيافتن دنبالت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز