2777
2789
عنوان

پول نذول

270 بازدید | 31 پست

یه زمانی مجبور شدیم طبق شرایطی که داشتیم پول حروم وارد زندگیمون کنیم 

راستش از اون زمان چرخ زندگیمون خیلی بهتر از قبل می‌چرخه و اون تبعات پول حروم که همه میگن سرمون نیومد 

میترسم 

از چی ؟

از اینکه خدا ولمون کرده باشه مثل بعضی از پولدارا که تو قرآن گفته شده بهش میدیم تا دیگه در درگاهمون نبینیمش!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهتون ساخته😁

یکی می‌شناسم با همین نزول زندگی به هم‌زده بیا و ببین 

شما هم اگه حلال حرام براتون مهم بود نباید واردش میشدین


از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند

نزول 


نزول عاقبت خوبی نداره   شاید اولش خوشی باشه ولی بدبختیاش رو بعدا نشون میده

برای سلامتی نی نیم یه صلوات میفرستید؟دعا کنید این بچم  سالم بدنیا بیاد،اگر دلت گرفته اگر حاجتی داری بگو برای حاجترواییت صلوات بفرستم 😍 ولی یکی حرف قشنگی زد: بگو خدایا اصلاً اگه مانع ظهور منم منو بردار  ولی مهدی فاطمه(عج) رو بیار..  بعضی کاربرا تو این سایت فرشته اند ،فرشته هایی ک خدا اونا رو تو زمین خلقت کرده برای آرامش دل بقیه آدما از بس مهربون و دلسوز و صبورن ،خدایا خودت بهترین جایگاه دنیایی و آخرتی رو بهشون بده😍 چند تا سقط داشتم برا مادر شدنم دعا کنید روزی ک مادر بشم به نیت حاجتروایی تمام اعضای نی نی سایت روزه میگیرم😍😍 خدایا یعنی میشه به منم بچه سالم و صالح هدیه بدی😭😭😭

توبه کنید و ذهنتون رو درگیر نکنید ، توبه کنید استغفار کنید دیگه انجام ندید ، به جاش کار خوبی انجام بدید و جبرانش کنید

بسم الله الرحمن الرحیم ،آقا هستم ، مشاور نیستم اما شبیه مشاورا هستم و تا حدودی با این مسائل آشناییت دارم ، به مسائل شرعی تا حدودی مسلطم ، متاهلم ، اگر سوالی داشتین میتونید تو تاپیک ها بپرسید خصوصا راجع به مسائل شرعی ، لطفا تا حد امکان هر سوالی داشتین در تاپیک بپرسید و درخواست ندید ، هدفم از این جا بودن دو تا چیز هستش : یکی اطلاع از فضای فکری اکثر قشر های جامعه ، و دومی هم نشر مطلب درسته تا بلکه کمک کوچکی به کسانی کرده باشم که در اثر هجوم مطالب و نظرات بین اونها سردرگم شدن و نمیدونند الان چی کنند که به آرامش برسند . .......................بنده هم یک انسان مثل شما هستم اگر  اشتباهی کردم یا وقتتون رو گرفتم معذرت میخوام ، حتما از کسانی که اشتباهاتم رو بهم بگن خوشحال میشم ................ امیدوارم یک روزی همه ی ما معنی حقیقی زندگی رو متوجه بشیم و به آرامش حقیقی برسیم و تو این سایت دیگه اختلاف نظری نباشه ........... برای خودش و خودمون دعا کنیم ، اللهم عجل لولیک الفرج 
بهتون ساخته😁 یکی می‌شناسم با همین نزول زندگی به هم‌زده بیا و ببین  شما هم اگه حلال حرام برات ...

عاقبت نهاییش مهمه 

برای سلامتی نی نیم یه صلوات میفرستید؟دعا کنید این بچم  سالم بدنیا بیاد،اگر دلت گرفته اگر حاجتی داری بگو برای حاجترواییت صلوات بفرستم 😍 ولی یکی حرف قشنگی زد: بگو خدایا اصلاً اگه مانع ظهور منم منو بردار  ولی مهدی فاطمه(عج) رو بیار..  بعضی کاربرا تو این سایت فرشته اند ،فرشته هایی ک خدا اونا رو تو زمین خلقت کرده برای آرامش دل بقیه آدما از بس مهربون و دلسوز و صبورن ،خدایا خودت بهترین جایگاه دنیایی و آخرتی رو بهشون بده😍 چند تا سقط داشتم برا مادر شدنم دعا کنید روزی ک مادر بشم به نیت حاجتروایی تمام اعضای نی نی سایت روزه میگیرم😍😍 خدایا یعنی میشه به منم بچه سالم و صالح هدیه بدی😭😭😭

ببخشید پس سیستم بانکی کشور چجوریه؟ برپایه نزول

یه وام میدن یک چهارمش رو سود میگیرن

بنظرم درحد کم درصد پایین چه اشکال داره تو یه کاری مشارکت میکنی. ولی خب سود گرفتن خیلی زیاد نامردیه. انشالا مشکلی پیش نمیاد فراموشش کن

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

خدا مهربان ترین مهربانان هست. از در بخشش ناامید نباشید. همین نگرانی که دارید یعنی هنوز زیر نگین نگاه ...

این یه نگرانی که همیشه با من بوده اگر کار خطایی هم بوده لحظه ای بوده

تو عمرم غیبت تهمت یا... یکبار هم انجام ندادم 

مجبور شدیم 

توبه کن عزیزم 

خدا توبه پذیر مهربانه 

و به خدا قول بده دیگه هیچ گاه تکرار نکنی 

برای سلامتی نی نیم یه صلوات میفرستید؟دعا کنید این بچم  سالم بدنیا بیاد،اگر دلت گرفته اگر حاجتی داری بگو برای حاجترواییت صلوات بفرستم 😍 ولی یکی حرف قشنگی زد: بگو خدایا اصلاً اگه مانع ظهور منم منو بردار  ولی مهدی فاطمه(عج) رو بیار..  بعضی کاربرا تو این سایت فرشته اند ،فرشته هایی ک خدا اونا رو تو زمین خلقت کرده برای آرامش دل بقیه آدما از بس مهربون و دلسوز و صبورن ،خدایا خودت بهترین جایگاه دنیایی و آخرتی رو بهشون بده😍 چند تا سقط داشتم برا مادر شدنم دعا کنید روزی ک مادر بشم به نیت حاجتروایی تمام اعضای نی نی سایت روزه میگیرم😍😍 خدایا یعنی میشه به منم بچه سالم و صالح هدیه بدی😭😭😭
ببخشید پس سیستم بانکی کشور چجوریه؟ برپایه نزول یه وام میدن یک چهارمش رو سود میگیرن بنظرم درحد کم د ...

اره والا رفتیم یه وام ۴ درصد بانک مهر ایران گرفتیم ۵۰ تا گذاشتیم ۱۰ تا دادن 

۵۰ تامون ۳ ساله گیره برجی ۴ تومن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز