2777
2789
عنوان

حق با منه؟؟؟؟

128 بازدید | 19 پست

من همش دنبال راهیم که از خونمون فرار کنم


پدرم معتاده 


مامانمم اخلاق نداره 


من تازه لیسانس گرفتم میخوام فوق رو بزنم یه شهر دیگه برم ۲ ۳ سال نباشم


بعدشم دنبال راه دروام. چون حتی اگه برم بعد فوق سرکار . با این وضع حالا حالاها نمیتونم مستقل شم و راحت شم


دنبال ازدواج و اینام نیستم چون ارتباط کامل قطع نمیشه


نه دنبال کارم نه گواهینامه نه هیچی فقط فرار کنم از اینجا یه جوری




نقطه مقابل من دختر عمومه


خونه اروم خانواده اوکی و نرمال


فوق گرفت رفت سرکار . خوش به حالش میتونه به اروم اروم زندگی کردن ادامه بده

فوقم تو شهر خودشون گرفت هم فوق هم لیسانس 



مامانم منو با اون مقایسه میکنه همش


ببین رفت سرکار 


ببین ماشین ثبت نام کرد




اخه میتونه برای زندگی بعدش تصمیم بگیره. برای ایندش نه اینکه همش هول و ولای فرار داشته باشه




۲۳ سالمه تک فرزندم 


حق دارم ناراحت شم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناراحت اره ولی نا امید نه.منم مامانم مقایسه میکرو مقایسش کردم با یه خانم خیلی موفق دست برداشت دیگه

خودت را که به خدا سپردی نگران هیچ طوفانی نباش🌺کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای🤲🤲🙆‍♀️🙇‍♀️ گ.از ده تیر رژیمم وزن اولیه ۸۴ وزن هدف هرچی خدا خواست الان ۷۴ ام

حق داری 

حالم از این مقایسه ها بهم میخوره🔪

من همونیم که ازش میترسیدم 😈....من همونیم که لبخندشو چاقو تراشید🔪....من همونیم که هنوز میگم همه دخترا عروسکن ولی من آنابلم💀....من همونیم که هرروز صبح وقتی پاهام زمین رو لمس میکنه شیطان میگه :اوه لعنتی باز بیدارشد🔪....من همونیم که هنوز میگم اگر نزنی میزننت👊....من همونیم که از کوچه بیشتر از مدرسه یاد گرفتم 🔪....من همونیم که برای هیچ احدی زانو نمیزنم حتی اگر تمام مردم جهان رو زانو هاشون راه برن😈....من همونیم که اولش رنجیدم ولی تهش شیک خندیدم 🔪....من همونیم که انتقام رو قبول دارم....من همونیم که اگه به فکر دور زدنم باشی باید قبلش بدونی خیلیا پیش من دوره دیدن....من همونیم که همیشه بر میگردم😈....من همونیم که هنوز میگم آهااای لنگی من استقلالی هستمااااا😏👑💙من همونیم که اگه یه رفیق واقعی داشته باشم هزارتا فداکاری براش میکنم ولی وای به روزی که بهم خیانت کنه 🔪....من همون🔪😈💪هستم .....❌11❌.❌HTX❌.....

وضع مالیتون چطوره؟ 

تنها پیشنهادی که میتونم بکنم اینه که بشین زندگیتو بکن دنبال پیشرفت باش تا زودتر مستقل بشی

تنها راه عقلانی همینه

#حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز