mjfan مدیر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 عنوان قبول نشدم (: | مشاهده متن کامل بحث + 229 بازدید | 25 پست فرهنگیان نشدهمه سرزنشم میکنناحساس میکنم واقعاً راهی جز اون نبودیعنی راهی نیست؟ 1403/03/18 | 00:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یاس_بانووو عضویت: 1399/05/04 تعداد پست: 3678 نتایج نهایی خیر درصدام خیلی کم (:💔 حتی منفی هم دارم منم درصدام کمه اگه ناراحت نمیشی بگو ولی بنظرم نباید ناامید باشیم هنوز چیزی معلوم نیست
mjfan مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 منم درصدام کمه اگه ناراحت نمیشی بگو ولی بنظرم نباید ناامید باشیم هنوز چیزی معلوم نیست امیدوارم.. انشاالله برای شما هم هرچی خیره همون پیش بیاد🙏
عطرنارگیل عضویت: 1403/02/21 تعداد پست: 328 میگن میخوای چیکار کنی؟ من خیلی مقاومت میکنم اما من رو میترسونه راهی جز این نباشه چرا حقوق نمیخونی؟؟؟بهترین رشتس بنظرم خودم دانشجوی حقوقم و عاشق رشتمم خدایا شکرت واسه اون وقتایی که معلم میخواست درس بپرسه ولی زنگ میخورد،واسه خنکی رخت خواب تازه پهن شده تو تابستون ، واسه بوی غذای مامان ، واسه خوراکی خریدنای بابا،واسه لذت خاروندن جای کش جوراب ، واسه مزه نارنگی ، واسه بوی لاک ، طلوع خورشید ، واسه بوی تن نوزاد ، خوردن چای تو هوای سرد ، لیسیدن انگشت بعد از خوردن پفک نمکی واسه همه چیزایی که دادی و نمیبینیم شکرت
دختر_آینه_ها عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 152 من موندم این فرهنگیان چی داره آخهنه امکان مهاجرت،نه پرستیژ،نه حقوق مکفیکلی راه برای پیشرفت هست عزیزماز کنکور رشته خودت گرفته تا شغل آزاد
حنا_دختر_مردم عضویت: 1398/03/14 تعداد پست: 2425 آینده دارن؟ بله قطعا.اگر علاقه به معلمی دارید روانشناسی هم خوبه.من اکر الان به عقب برمیگشتم حسابداری میخوندم،،حقوق هم باید علاقه داشته باشی
mjfan مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 من موندم این فرهنگیان چی داره آخه نه امکان مهاجرت،نه پرستیژ،نه حقوق مکفی کلی راه برای پیشرفت هس ... دقیقاً من با شما هم نظرممتاسفانه عقاید برخی و بیشتر خانواده یک چیز دیگست
دختر_آینه_ها عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 152 دقیقاً من با شما هم نظرم متاسفانه عقاید برخی و بیشتر خانواده یک چیز دیگست یکبار جلوی خونوادهت بایست،یه عمر حسرت نخورکاملا درکت میکنمموقعیت مشابه باهات رو داشتمولی با هر ضرب و زوری بود،نرفتم فرهنگیان
mjfan مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 بله قطعا.اگر علاقه به معلمی دارید روانشناسی هم خوبه.من اکر الان به عقب برمیگشتم حسابداری میخوندم،،حق ... حقوق مردانه هستمن رشته مورد علاقم روانشناسیه اما متاسفانه و این دو سالی که پشت کنکور موندمهیچی جز خرابی نداشتمطولانیه..اما واقعاً میخوام از این شرایط نجات پیدا کنمولی به قول شما شاید بهتر باشه رشته های دیگه رو برم
mjfan مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 یکبار جلوی خونوادهت بایست،یه عمر حسرت نخور کاملا درکت میکنم موقعیت مشابه باهات رو داشتم ولی با ه ... انقدر که خسته شدیم از اسمش هم متنفرم (:💔
mjfan مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 889 چرا حقوق نمیخونی؟؟؟ بهترین رشتس بنظرم خودم دانشجوی حقوقم و عاشق رشتمم شما اگر روحیات من رو بشناسی😁اصلاً به درد من نمیخوره اون رشته با اینکه واقعاً عالی هست
گربه_نارنجی عضویت: 1403/05/26 تعداد پست: 1135 ادبیات و علوم انسانی دیه کم کم دارم احساس میکنم منو تو یه نفر هستیم