2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگن میخوای چیکار کنی؟ من خیلی مقاومت میکنم اما من رو میترسونه راهی جز این نباشه

چرا حقوق نمیخونی؟؟؟

بهترین رشتس بنظرم خودم دانشجوی حقوقم و عاشق رشتمم

خدایا شکرت واسه اون وقتایی که معلم میخواست درس بپرسه ولی زنگ میخورد،واسه خنکی رخت خواب تازه پهن شده تو تابستون ، واسه بوی غذای مامان ، واسه خوراکی خریدنای بابا،واسه لذت خاروندن جای کش جوراب ، واسه مزه نارنگی ، واسه بوی لاک ، طلوع خورشید ، واسه بوی تن نوزاد ، خوردن چای تو هوای سرد ، لیسیدن انگشت بعد از خوردن پفک نمکی واسه همه چیزایی که دادی و نمیبینیم شکرت
من موندم این فرهنگیان چی داره آخه نه امکان مهاجرت،نه پرستیژ،نه حقوق مکفی کلی راه برای پیشرفت هس ...

دقیقاً 

من با شما هم نظرم

متاسفانه عقاید برخی و بیشتر خانواده یک چیز دیگست


دقیقاً  من با شما هم نظرم متاسفانه عقاید برخی و بیشتر خانواده یک چیز دیگست

یکبار جلوی خونواده‌ت بایست،یه عمر حسرت نخور

کاملا درکت میکنم

موقعیت مشابه باهات رو داشتم

ولی با هر ضرب و زوری بود،نرفتم فرهنگیان

بله قطعا.اگر علاقه به معلمی دارید روانشناسی هم خوبه.من اکر الان به عقب برمیگشتم حسابداری میخوندم،،حق ...

حقوق مردانه هست

من رشته مورد علاقم روانشناسیه 

اما متاسفانه و این دو سالی که پشت کنکور موندم

هیچی جز خرابی نداشتم

طولانیه..اما واقعاً میخوام از این شرایط نجات پیدا کنم

ولی به قول شما شاید بهتر باشه  رشته های دیگه رو برم 

چرا حقوق نمیخونی؟؟؟ بهترین رشتس بنظرم خودم دانشجوی حقوقم و عاشق رشتمم

شما اگر روحیات من رو بشناسی😁

اصلاً به درد من نمیخوره اون رشته با اینکه واقعاً عالی هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز