2752
2734
عنوان

زیورآلات نقره با عیار 925

251 بازدید | 5 پست

دستبندهای فروشگاه الماسین در رنگ ها وطرح های مختلف شامل: دستبندهای النگویی، دستبندهای زنجیر دار،دستبندهای چرم طبیعی و ... قابل عرضه به دوستداران زیورآلات می باشد.جنس پایه جهت ساخت این مجموعه از باکیفیت ترین متریال (استیل با عیار 316 و نقره با عیار 925) می باشد که توسط خلاق ترین هنرمندان طراحی و ساخته شده است همچنین این محصولات بسیار مقاوم و رنگ ثابت بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد.

توجه : فلز نقره به طور طبیعی بر اثر تماس با هوا و یا عرق بدن به دلیل وجود اسید و اکسید گوگرد، دچار تیرگی می شود و می بایست شستشو و تمیز شود. بعد از ثبت سفارش فاکتور به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود، محصول خریداری شده به اداره‌ پست تحویل داده میشود و کمتر از ۷۲ ساعت کاری درب منزل تحویل خواهید گرفت.استفاده از زیورآلات و دستبند های نقره در درمان بیماری های جسمی و روانی موثر است. نقره خاصیت آرام بخشی برای بدن دارد به همین دلیل در طب سوزنی شرق از سوزن هایی از جنس نقره برای درمان بیماران استفاده می شود. دانشمندان به افرادی که از عصبانیت و تندخویی رنج می برند توصیه می کنند که از نقره استفاده کنند.نقره یک فلز معالجه کننده خاصیت خونسرد کننده دارد ، بنابراین برای افرادی با طبیعت گرم مفید است.نقره خاصیت ضدباکتری دارد، مقدار بسیار کم از این فلز می تواند موجب کشته شدن میکروب ها شود.


دستبند های طلا با مروارید اصل(پرورشی) الماسین آذر. www.almasin.com


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687