2777
2789
عنوان

سوسک

| مشاهده متن کامل بحث + 197 بازدید | 26 پست
می ره دست عیال بچه هاش رو هم می گیره میاره! 

خب خوب پذیرایی نکنه

طرف زنو بچشو‌نیاره

وقتی تحویلش بگیری میره با خانوادش میاد خخ

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

می ره دست عیال بچه هاش رو هم می گیره میاره! 

آقاااااااااااا 😂😂😂😂

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
خب خوب پذیرایی نکنه طرف زنو بچشو‌نیاره وقتی تحویلش بگیری میره با خانوادش میاد خخ

الان روبروی اتاق خواب نشستم که یوقت نیاد تو پذیرایی

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
دیشب یه سوسک امده بود داخل خونه ، خواهرم گفت با دمپای بزنش ، گفتم له میشه همه جا به گوه کشبده میشه ، ...

😂😂😂😂

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
بمیرم برات 

خدا نکنه از هر چی می‌ترسی جلوت سبز میشه

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
الان روبروی اتاق خواب نشستم که یوقت نیاد تو پذیرایی

ولی جدی بخاب

طعمه سوسک‌بگیر  بی نظیره

نه بو‌داره نه سمیه

ی چیز شش ضلعیه مشکیه

میذاری جاهای مختلف خونه کلا سوسکا از بین میرن ینی فرار میکنن انگار

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

ولی جدی بخاب طعمه سوسک‌بگیر  بی نظیره نه بو‌داره نه سمیه ی چیز شش ضلعیه مشکیه میذاری جاهای ...

باید برم بگیرم

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
😂😂تبریک😀

قربانتتت

  برای من هیچکس دوبار عزیزنمیشه ...هرچی بودهمون بار اول بود  غم که ازحدبگذرد دل حس پیری میکند،سن هرکس راغمش اندازه گیری میکند
باید برم بگیرم

ب شدت توصیه میکنم 

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز