2777
2789

میترسم دکتر نوشته برم سنم کمه ولی خب بچه دار نشدم فعلا

‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍  ‍

عنوانت کامل تایپ نشده میشه توضیح بدی

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناقص نیس سوالم همینه تو مراکز ناباروری چی میگن؟

ازمایش و یونو میگیرن ازت و همچنین از شوهرت تا بهفمن مشکل چیه ک بچه دارنمیشید بعد دارومیدن همین

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
ناقص نیس سوالم همینه تو مراکز ناباروری چی میگن؟

آزمایش مینوسن واسه جفتتون طبق اون جواب میدن ک چیکار کنید

به سنو سال هم نیست 

پروردگارا ببخش مرا که آنقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .    الهی شکر♥♥🧿🧿

ما رفتیم یه کلینیک همسرمو فرستاد اورولوژی خودمم نوشت عکس رنگی و یه آزمایش سقط مکرر

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792