2777
2789
عنوان

روز دختر

80 بازدید | 24 پست

بیایم بگین روز دختر کادو چی گرفتین چی دادین خودم یک تومن پول کادو گرفتم برا دخترمم لباس خریدم و گیره سر و لاک ناخن😉😉

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉

هیچی 

هنرمند ترین کاربری ک دیدی🗿                                      اگه درمورد اسمم نظر دادی تبریک میگم اولین نفر و قطعا آخرین نفر نیستی! 😁                                                     Atheist  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی وقته گذشته ها من تو تاپیک هام هست چی گرفتم حالا اینجا میزارم

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

ما عینک دادن بم😂😁

•        ‌. ★🌙    •             ★       .           .    ★     •      .   ★       .   •   °    ★    .      ★     °   ★🌙   .  °     .    •   ★🌙   .   ★   .       .   •     ★     .        .  •   °   ★   .    •  °         ★🌙  .   •   °           ★   •      .   ★🌙   .  •  ° ★   .  •  °      •        ‌. ★

من کادو نگرفتم 

ولی برا بچه های نیروهام ک سرپرست خانواده ن اسباب بازی خریدم

کاش هرکی توانش رو داره این کارو انجام بده از ذوقشون تا چند روز حالم خوب بود 

به تو چه کس چه کند هرچه کند کس به تو چه    نه تو در گور من می زده می خوابانند   نه مرا گور تو گور پدرت پس به تو چه   

عزیزم ببخشید بچم سی تا رای لازم داره تا برنده بشه میشه برید تو این کانال به شرکت کننده شماره ۱۳ رای بدید بخدا عکس چند تا بچس هر کی رای بیاره لباس میدن ثواب داره بخدا

#چــالش داریـــم چــه چــالــشی 😍


#شرکت_کننده: 🫶🏻 13 اقاپسرمون🌼



لایــــ❤️ــــک بــزنــــ💟

         جـ🎁ــایــزه بـــبـر فـــقط 3️⃣ نـــفر اولـــ


🎁نـــفر اولــ  200 هـــزار  تــــومــ💴ن

🎁نـــفردومــ 100 هـــزار  تــــومــ💴ن

🎁نـــفر سـومـ 50 هـــزار  تــــومــ💴ن


https://rubika.ir/joinc/BFDFJGJF0IVTUNEVYKFMJAQXJLSZJIIK

فــقــط یــک بــنر از مــدیـر بــگیــرین 🤗

✅️ایــدی مــدیــر:

@hly__1402

حــــــداقل لایکــــــ❤️ برای بـــــرنده شــــــدن 300لایکــــ


   با ما هـــــمراه باشیـــــ🫵🏻ــد

من کادو نگرفتم  ولی برا بچه های نیروهام ک سرپرست خانواده ن اسباب بازی خریدم کاش هرکی توانش رو ...

الهی خیر ببینی عزیزم

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉
وای خوش ب حالت😂😂😂😂😍😍😍😍

😁😁😆😆🥰🥰😍😍😍

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.


این دخترانه با دوستامون رفتیم بیرون خوش گذروندیم

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز