2752
2734
عنوان

خوشگل‌ترین آیه‌ای از قرآن که شنیدی چی بوده با چه مضمونی⁉️🤍

| مشاهده متن کامل بحث + 9234 بازدید | 547 پست

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

وَ قَضی‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً إِمَّا یَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِبَرَ أَحَدُهُما أَوْ کِلاهُما فَلا تَقُلْ لَهُما أُفٍّ وَ لا تَنْهَرْهُما وَ قُلْ لَهُما قَوْلاً کَریماً[1]

پروردگارت مقرر داشت که جز او را نپرستید و به پدر و مادر نیکی کنید. هر گاه تا تو زنده هستی هر دو یا یکی از آن دو سالخورده شوند، آنان را میازار و به درشتی خطاب مکن و با آنان به اکرام سخن بگویی.

سوره اسرا

"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙"  آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."در خواست دوستی از طرف آقایون پذیرفته نمیشه🙏"
خواهش می کنم تو زندگی شخص خودم رنج ها باعث قوی شدنم شدن و استحکام در ابتدا تلخ بودن ولی بعد تاثیر ...

دقیقا همین طوره عزیزم🤍من هم همین طور، خیلی وقتا خیلی سختی ها باعث شدن بتونم آدم بهتری باشم، مثل یه ماده که در ابتدا ارزش چندانی نداره اما با زحمت و تلاش و رنجی که بهش وارد میشه، ساخته و پخته میشه و ارزشمند میشه..

اما، من فارغ از برداشت های جانبی، هر وقت بهم سختی فشار میاره، یاد این آیه میفتم و آروم میشم، میدونم که برای خوشی و راحتی به این دنیا نیومدم، هدفی هست که براش رنجی هست و رفتنی هستم..

وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنَادَى فِي الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ ﴿۸۷﴾
و (یاد آر حال) ذو النون (یعنی یونس) را هنگامی که (از میان قوم خود) غضبناک بیرون رفت و چنین پنداشت که ما هرگز او را در مضیقه و سختی نمی‌افکنیم (تا آنکه به ظلمات دریا و شکم ماهی در شب تار گرفتار شد) آن گاه در آن ظلمتها فریاد کرد که خدایی به جز ذات یکتای تو نیست، تو (از شریک و هر عیب و آلایش) پاک و منزهی و من از ستمکاران بودم (که بر نفس خود ستم کردم). (۸۷).


سوره انبیاء

"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙"  آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."در خواست دوستی از طرف آقایون پذیرفته نمیشه🙏"
وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنَادَى فِي الظُّلُمَاتِ ...

عزیزجان خدا خیرت بده،

آیه هایی که برام فرستادی واقعا دل‌گرمی ان و مدام می‌خونمشون‌..🤍

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687