2733
2739
عنوان

خوشگل‌ترین آیه‌ای از قرآن که شنیدی چی بوده با چه مضمونی⁉️🤍

| مشاهده متن کامل بحث + 9170 بازدید | 547 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وَ قَضی‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً إِمَّا یَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِبَرَ أَحَدُهُما أَوْ کِلاهُما فَلا تَقُلْ لَهُما أُفٍّ وَ لا تَنْهَرْهُما وَ قُلْ لَهُما قَوْلاً کَریماً[1]

پروردگارت مقرر داشت که جز او را نپرستید و به پدر و مادر نیکی کنید. هر گاه تا تو زنده هستی هر دو یا یکی از آن دو سالخورده شوند، آنان را میازار و به درشتی خطاب مکن و با آنان به اکرام سخن بگویی.

سوره اسرا

"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙"  آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"خدا  جونم شکرت خیلی دوستت دارم،🥰🌿💙.
2731
خواهش می کنم تو زندگی شخص خودم رنج ها باعث قوی شدنم شدن و استحکام در ابتدا تلخ بودن ولی بعد تاثیر ...

دقیقا همین طوره عزیزم🤍من هم همین طور، خیلی وقتا خیلی سختی ها باعث شدن بتونم آدم بهتری باشم، مثل یه ماده که در ابتدا ارزش چندانی نداره اما با زحمت و تلاش و رنجی که بهش وارد میشه، ساخته و پخته میشه و ارزشمند میشه..

اما، من فارغ از برداشت های جانبی، هر وقت بهم سختی فشار میاره، یاد این آیه میفتم و آروم میشم، میدونم که برای خوشی و راحتی به این دنیا نیومدم، هدفی هست که براش رنجی هست و رفتنی هستم..

2740
وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنَادَى فِي الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ ﴿۸۷﴾
و (یاد آر حال) ذو النون (یعنی یونس) را هنگامی که (از میان قوم خود) غضبناک بیرون رفت و چنین پنداشت که ما هرگز او را در مضیقه و سختی نمی‌افکنیم (تا آنکه به ظلمات دریا و شکم ماهی در شب تار گرفتار شد) آن گاه در آن ظلمتها فریاد کرد که خدایی به جز ذات یکتای تو نیست، تو (از شریک و هر عیب و آلایش) پاک و منزهی و من از ستمکاران بودم (که بر نفس خود ستم کردم). (۸۷).


سوره انبیاء

"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙"  آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"خدا  جونم شکرت خیلی دوستت دارم،🥰🌿💙.
وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنَادَى فِي الظُّلُمَاتِ ...

عزیزجان خدا خیرت بده،

آیه هایی که برام فرستادی واقعا دل‌گرمی ان و مدام می‌خونمشون‌..🤍

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687